بازيکن تيم پينگ پنگ تابان نخ اصفهان گفت: براي حضور در رقابت هاي ليگ جوانان و اميد تمرينات منظمي را داريم و فکر مي کنم در حد تيم ملي باشد.


مهرشاد پوده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازيهاي دومين هفته از ليگ برتر تنيس روي ميز جوانان و اميد رو در روي تيم مناطق نفت خيز جنوب قرار گرفتيم و موفق شديم با نتيجه 5بر2 آنها را شکست دهيم.
وي تصريح کرد: مهدي تکابي سرپرست هيئت تنيس روي ميز اصفهان زحمات زيادي براي اين تيم اصفهاني کشيده است و اميدواريم با تمرينات منظمي که داريم بتوانيم عنوان قهرماني را از آن خود کنيم.
پوده اظهار داشت: در تيم تابان نخ، به جز عماد سهرابي بازيکنان ديگر از جمله سجاد و محمدرضا حسيني، بزرگمهر فياض، مهدي زماني و خودم اصفهاني هستيم و دوست داريم با انگيزه قوي که داريم بازيهاي خوبي را از خود به نمايش گذشته و اول شويم.
وي درباره تمرينات تيمشان گفت: ما قبل از مسابقه روزي 4 ساعت در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تمرين مي کنيم و فکر مي کنيم چيزي کمتر از تمرينات تيم ملي نداريم.
بازيکن تيم تابان نخ اصفهان درباره جدي ترين حريفشان در ليگ خاطرنشان کرد: فکر مي کنم تيم پتروشيمي بندر امام ماهشهر جدي ترين حريف ما در ليگ جوانان و اميد باشد.
وي اضافه کرد: هفته بعد با آبادان بازي داريم و اميدواريم بتوانيم با برد از اين مسابقه بيرون بياييم.
شايان ذکر است، تيم تابان نخ اصفهان با وجود اينکه براي اولين بار در ليگ جوانان و اميد تنيس روي ميز شرکت کرده و موفق شده است با کسب دو پيروزي صدرنشين باشد و وضعيتي بهتر از موقعيت ديگر تيم ها داشته باشد. گفتني است، درپايان هفته دوم ليگ برتر جوانان و اميد تيم هاي پتروشيمي بندرامام ماهشهر نيز موفق شد با نتيجه 5بر3 تيم نفت آبادان را شکست دهد، اين درحالي است که تيم هيئت قزوين در اين هفته استراحت داشت./ق

برچسب ها: لیگ ، جوانان ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار