با پایان فعالیت و ارایه خدمات گروهي از متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر، سازمان نظام پزشکی در مناطق محروم در استان اصفهان بيش از 1200 نفر از بیماران رايگان معاینه و درمان شدند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر لعبت گرانپايه، دبير مجمع داوطلبان درمانگر مدد محرومان سازمان نظام پزشكي در اين خصوص گفت: با تعیین بخش هاي محروم و کم برخوردار خور و بيابانك در استان اصفهان به عنوان مقصد هفدهمين گروه از متخصصان اعزامی این سازمان جهت ارایه خدمات رایگان درمانی، از 15 آبانماه 91 گروهی از پزشکان عمومی با استقرار در این منطقه ضمن معاینه بیماران به غربالگری بیماری‌ها و شناسایی تخصص‌های مورد نیاز مردم این بخش پرداختند.

وی افزود: پس از آن روز 24 تا 26 آبانماه جمعی از متخصصان رشته‌های مختلف، از جمله متخصصان جراحی عمومي، چشم پزشكي، پوست و مو، زنان و زايمان، دندانپزشك به همراه چند پزشک عمومی و ماما در اين شهرستان مستقر شدند و تا پایان روز 26 آبانماه بیش از 1200 نفر از بیماران را ویزیت و به آنان خدمات درمانی رایگان ارایه نمودند.

به گفته دكتر گرانپايه 5 مورد عمل جراحي نيز توسط اين متخصصان بصورت رايگان بر روي بيماران محروم انجام شده است.

دکتر گرانپايه در پايان از استانداري، فرمانداري،مسوولان دانشگاهي، شبكه بهداشت و درمان، شهرداري و نيز رييس و كاركنان سازمان نظام پزشكي استان اصفهان كه زمينه ارايه خدمات تخصصي مدد محرومان را در اين منطقه فراهم كردند، تقدير و تشكر كرد./ع2

برچسب ها: بیمار ، درمان ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار