عضو هيئت رئيسه مجلس با بيان اينکه 14 آذرماه آخرين مهلت احمدي‌نژاد براي حضور در مجلس است، گفت: تعيين زمان حضور رئيس‌جمهور در عرض اين يک ماه جزو اختيارات دولت است ولي بايد زمان تعيين شده به تاييد مجلس برسد.

عليرضا منادي‌سپيدان نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو با اشاره به تعيين زمان حضور رئيس‌جمهور در صحن علني مجلس به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: طبق قانون، يک ماه به رئيس‌جمهور  فرصت داده شده است تا پس از اعلام وصول طرح سوال از در صحن علني مجلس حاضر شده و به سوالات نمايندگان پاسخ دهد.

وي با بيان اينکه 14 آذرماه آخرين مهلت رئيس‌جمهور براي حضور در مجلس است، گفت: تعيين زمان حضور رئيس‌جمهور در عرض اين يک ماه جزء اختيارات دولت است ولي بايد زمان تعيين شده به تاييد مجلس برسد.

عضو هيئت‌رئيسه مجلس در ادامه به ديدار برخي از نمايندگان با رئيس‌جمهور که امشب (يکشنبه 28 آبان‌ماه) برگزار مي‌شود، اشاره کرد و گفت: ديدار نمايندگان با رئيس‌جمهور نشست مشترک نبوده و بلکه برخي از نماينده‌ها که مشکلات کاري دارند با حضور در اين جلسه مشکلات خود را عنوان خواهند کرد.

منادي‌سپيدان با بيان اين که اين اقدام بدون هماهنگي هيئت رئيسه مجلس انجام شده است، خاطر نشان کرد: اي کاش دعوت از نمايندگان با هماهنگي هيئت‌رئيسه مجلس صورت مي‌گرفت.
انتهاي‌پيام/س2

برچسب ها: سوال ، احمدی ، نژاد ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار