رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از تدوین طرح استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یوسف نوری با تاکید بر اینکه تدوین طرح استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(ICT MASTER PLAN) وزارت آموزش و پرورش در مرحله نهایی قرار دارد گفت: این طرح بر اساس بند 3-1 از توافق نامه همکاری آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راستای بند 17 بیانیه ارزش های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده است.
وی با بیان این که این طرح تا پایان آذرماه تکمیل و برای تصویب به هیئت وزیران ارجاع می شود ادامه داد: با اجرای این طرح ضمن آنکه استراتژی های فناوری ارتباطات و اطلاعات آموزش و پرورش در سطح ستاد ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و نهادهای آموزش و سازمان های وابسته به صورت شفاف و جامع مشخص می شود برنامه های عملیاتی نیز جهت پیاده سازی این استراتژی ها در این وزارتخانه تهیه خواهد شد.
وی با اعلام این که سند این طرح در 4 هزار صفحه مستندسازی شده است بیان کرد: مجموعه RFP های مرتبط با هر یک از برنامه های این طرح در حال عملیاتی شدن است.
گفتنی است راستای تدوین این طرح از نظرات علمی کارشناسان خبره مدیران ستادی و مدیران واحدهای آموزشی مجتمع ها و...استفاده شده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار