با ورود آخرین گروه از حجاج خوزستانی بیت الله الحرام به اهواز ، عملیات انتقال حجاج استان از جده و مدینه به كشور روز یكشنبه پایان یافت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛'غلامرضا مشاك زاده' مدیركل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در استان خوزستان روز یكشنبه  گفت: آخرین گروه حجاج خوزستانی شامل 445 حاجی با یك فروند هواپیمای مسافری پهن پیكر بوئینگ 747 متعلق به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)از مدینه به سلامت وارد اهواز شده و مورد استقبال خانواده های آنان قرار گرفت.

وی افزود: با ورود آخرین گروه حجاج به اهواز ، عملیات انتقال موفقیت آمیز چهار هزار و 500حاجی خوزستانی با 10پرواز هواپیمای بوئینگ 747 و یك فروند ایرباس 300 از مبدا جده و مدینه پایان یافت.

مشاك زاده افزود: با هماهنگی به عمل آمده بار همه حجاج خوزستانی همزمان با ورود آنان تحویل داده شد كه این مساله علاوه بر صرفه جویی در وقت ، رضایت مندی حجاج را در پی داشت.

وی گفت: عملیات 'هندلینگ' همه پروازهای حجاج ایرانی توسط شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.


مدیركل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در خوزستان افزود: با عنایات و لطف الهی و تلاش همه جانبه دست اندركاران ، همه پروازها حجاج با كمترین تاخیر و بعضا زودتر از موعد مقرر انجام شد.

مشاك زاده در پایان از همه دست اندركاران عملیات انتقال و بازگشت حجاج خوزستانی اعم از كادر پروازی و پشتیبانی ، اداره كل فرودگاههای استان خوزستان ، حج و زیارت ، عوامل انتظامی و امنیتی پرواز و گمرك مستقر در فرودگاه بین المللی اهواز تقدیر كرد. /ع

برچسب ها: عملیات ، بازگشت ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.