فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت - جنوب) گفت: كتابت قرآن كریم توسط خوشنویسان باذوق استان خوزستان روز عاشورا به اتمام می رسد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان سرهنگ' سیدشهریار موسوی'     در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز بیان داشت: كتابت قرآن كریم با خط نستعلیق برای نخستین بار توسط 60هنرمند خوشنویس استان از روز عیدغدیرخم در سالن چند منظوره بسیج شهید تندگویان اهواز شروع شد و طبق برنامه همزمان با روز عاشورای حسینی به اتمام می رسد و به عنوان یك اثر فاخر فرهنگی ماندگار ، زینت بخش مردم ولایت مدار خوزستان خواهد بود.

وی گفت: در استان خوزستان 500 خوشنویس داریم كه كتابت قرآن كریم این فرصت را برای آشنایی و نزدیكی هرچه بیشتر آنان فراهم كرد.

سرهنگ موسوی به برنامه های هفته بسیج توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان

اشاره كرد و گفت: 80برنامه فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی توسط این حوزه تدارك دیده شده است كه همزمان با هفته بسیج (30 آبان تا ششم آذر) در اهواز و سه پایگاه مقاومت تابع در مناطق گچساران ، امیدیه و آغاجاری و مسجدسلیمان اجرا می شود.

وی اردوی فرهنگی راهیان نور ، مسابقات ورزشی ، غبارروبی مزار شهدا ، شركت بسیجیان در نماز جمعه و تجدید بیعت با رهبری و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی

، برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت عاشورای حسینی ، ایستگاه صلواتی ، صبحگاه مشترك بسجیان متشكل از سه گردان عاشورا و دو هزار نفر از 'حلقه های صالحین ' ، برپایی نمایشگاه چندمنظوره بسیج در اهواز و همایش زنان عاشورایی با حضور خواهران بسیجی در سالن شماره یك نیوساید را از برنامه های اصلی هفته بسیج عنوان كرد.

نمایشگاه كتاب و عكس در پایگاه مقاومت بهداشت و درمان ، دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا ، تجلیل از بسیجیان عاشورایی ، برگزاری نماز ظهر عاشورا ، و پرده برداری از كتاب'خورشید در خوزستان' در برگیرنده سلسله سخنرانی های مقام معظم رهبری در سفرهای مختلف به استان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب) با شش گردان عاشورا و 20هزار عضو بسیجی فعال و عادی ، یكی از پایگاه های بزرگ بسیج در استان خوزستان به شمار می آید./س
برچسب ها: کتابت ، قران ، خوشنویسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.