سرپرست اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام محيط هاي گرم خانوادگي و روابط دوستانه بين والدين و فرزندان را مهمترين عامل پيشگيري از اعتياد در جامعه دانست .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،"محمد رضا نظري" در تشريح اين خبر گفت:تنهايي افراد و از بين رفتن اعتماد به نفس ،باعث مي شود که فرد هويت دروني خود را در فرصت هاي  ديگر جستجو کند.
 
وي اضافه کرد: محيط هاي گرم خانوادگي و ارتباط دوستانه والدين با فرزندان باعث مي شود که نوجوانان و جوانان اعتماد به نفس و قدرت تصميم گيري را به خوبي ياد بگيرند و در سطح جامعه خود را تنها حس نکنند.
 
سرپرست اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام با تاکيد بر اين نکته که خانواده ها مي توانند با ايفاي نقش مثبت خود در پيشگيري از اعتياد جوانان موثر باشند گفت: خانواده ها از چنان نقشي برخوردارند که مي توانند از گرايش مجدد معتادان به اعتياد نيز جلوگيري نمايند.
 
وي رها نکردن فرد معتاد توسط خانواده ها را تنها راه پيشگيري از اعتياد مجدد افراد معتاد خواند و گفت: رفتار درست ومنطقي والدين مي تواند تفکرات غلط را از ذهن اين گونه افراد بيرون آورده و آن ها را به زندگي دوباره اميدوار سازد.
 
"محمدرضا نظري" در پايان ابراز اميدواري کرد: مردم خوب و فهيم استان و خصوصا خانواده هاي ايلامي با حمايت هاي عاطفي و ارائه مشاوره هاي درست به فرزندان خود از ورود نوجوانان و جوانان به عرصه هلاکت بار اعتياد جلوگيري نمايند./ل
برچسب ها: خانواده ، پیشگیری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار