ااستان زنجان در بحث تجهیز ماشین‌آلات خود به سیستم GPS جایگاه نخست را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدير راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي استان با بیان این مطلب گفت : این در حالی است که طی سال گذشته تعداد 90 دستگاه از ماشین‌آلات مجهز به اين سيستم بوده و از اين تعداد 40 دستگاه فعال‌اند.

وثوقی با اشاره به اینکه امسال تعداد ماشین‌آلات مجهز به سیستم GPS به 146 دستگاه افزايش يافته و از اين تعداد 77 دستگاه فعال مي‌باشد،افزود: با توجه به جایگاهی که استان زنجان در بحث تجهیز ماشین‌آلات خود به سیستم GPS کسب کرده است، نحوه كاربري نرم‌افزار FMS به عنوان مدیریت ناوگان ماشین‌آلات، آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه با استفاده از این سیستم، فعالان این عرصه قادرند در هر لحظه موقعیت ماشین‌آلات تحت سرپرستی خود را شناسایی کنند، تصریح کرد:این فرآیند باعث می‌شود تا بتوان با توجه به موقعیت ماشین‌آلات و نوع آن‌ها، تصمیمات آنی و سریع در خصوص پراکندگی ماشین‌آلات بر حسب نیاز منطقه به خدمات، اتخاذ و به رانندگان و اپراتورها ابلاغ کرد.

مدير راه داري اداره‌كل راه و شهرسازي استان زنجان خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار امکان نظارت از طریق رایانه‌های خانگی و یا از طریق لپ‌تاپ از داخل خودرو، اطلاعات مکانی، سرعت حرکت و سایر گزارشات مربوط به ماشین‌آلات را فراهم مي‌کند تا مديران بتوانند با دریافت اطلاعات، مدیریت کنند./س


برچسب ها: جایگاه ، نخست ، تجهیز ، سیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.