"بشار اسد" رييس جمهور سوريه هشدار داد: ترويست هاي القاعده با مجوز حکومت ترکيه در سوريه اقدام به خرابکاري مي کنند، اما ترکيه بداند اين تروريستها در آينده تهديد جدي براي ترکيه خواهند شد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه وطن ؛ "بشار اسد" اين مطلب را در ديدار با نمايندگان حزب جمهوريخواه خلق ترکيه که براي تحويل گرفتن روزنامه نگار ترکيه اي به دمشق رفته بودند، عنوان کرد و با اشاره به اينکه پيش از اين  با اردوغان همانند دو برادر بودند و  اردوغان  رفتار گرم و صميمي داشت، گفت: نميدانم چگونه به اين  وضعيت رسيديم .

رييس جمهور سوريه با  ابراز تعجب از اينکه آنکارا چرا به  گروه تروريستي  القاعده  اجازه عبور از ترکيه  و اجراي اقدامات خرابکارانه در سوريه مي دهد و از آنان حمايت تسليحاتي مي کند،گفت: اين گروه در آينده با گرفتن سلاح هايشان بسوي ترکيه امنيت ملي ترکيه را  با تهديد جدي مواجه خواهند کرد و از اين بابت درد سر و بلاي بزرگي براي ترکيه خواهند شد .

اسد در باره گلوله خمپاره پرتاب شده از  سوريه و اصابت آن به منطقه"آکچاکاله" استان "هاتاي" تصريح کرد :  سربازان سوريه اي در آن منطقه حضوري ندارند که گلوله اي به سوي ترکيه پرتاب کنند اما چنانچه ما مقصر  باشيم، جبران خواهيم کرد .

وي  با اشاره به دشمني آمريکا و شمار زيادي از کشورهاي اروپايي با وي  تاکيد کرد : با وجود اين همه دشمني و مخالفت ها  اگر  حمايت مردمي از وي ادامه نمي يافت  حکومت وي  قادر به ادامه حيات نبود .
برچسب ها: اسد ، سوریه ، ترکیه ، القاعده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار