رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: متأسفانه شاهد هستيم که در برخورد با فساد عملکرد خوبي صورت نگرفته است از اين رو بسيج بايد حامي قوه قضاييه بوده و در برنامه‌هاي اين قوه که مظلوم واقع شده است آنها را ياري کند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سيدحسن فيروزآبادي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه عملکرد سه‌ساله سازمان بسيج مستضعفين، با اشاره به اينکه بسيج يادگار امام خميني(ره) است، اظهار داشت: همزماني هفته بسيج با دهه محرم شرايط عجيبي را ايجاد کرده است که اين موضوع براي همه بسيجيان بايد قابل تأمل باشد.

وي افزود: بسيج همواره پشتيبان ولايت فقيه بوده است تا به مملکت، آرمان‌هاي امام(ره) و انقلاب آسيبي نرسد، زيرا اين تشکل چتر حمايتي محسوب مي‌شود که نشانه اقتدار ملي است.

سرلشکر فيروزآبادي با اشاره به اينکه رسيدن همه مولفه‌هاي قدرت ملي، با بسيج امکان‌پذير خواهد بود، اظهار داشت: بسيج پيوند بين آحاد ملت براي تشکيل يک حرکت بزرگ و سازمان‌دهي شده است؛ چنان‌که شاهد بوديم حضرت امام خميني(ره) با الهام از پيام قرآن سازمان بسيج را تشکيل دادند.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تصريح کرد: مقام معظم رهبري بارها خطاب به سردار نقدي تأکيد کردند که نيروهاي بسيجي بايد اهل تقوا باشند زيرا در اين صورت، زماني که به صحنه بيايند مردم نيز به آنها مي‌پيوندند و اجتماعي عظيم شکل مي‌گيرد.

وي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري در خراسان شمالي، الگوي جامعي را براي مسئولين ترسيم کردند، اظهار داشت: حرکتي که بايد از سوي مسئولين براي آينده کشورمان طراحي شود لازم است که در مسير صراط مستقيم قرار گيرد و اگر کسي خارج از اين برنامه عمل کند مسير انحراف را انتخاب کرده است.

سرلشکر فيروزآبادي خاطرنشان کرد: مهمترين رسالت که بسيجيان بايد به آن تأکيد داشته باشند اين است که در حوادث گوناگون دشمن را بشناسند و با محوريت ولايت، قرآن و انقلاب، مسير خود را طي کنند.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تأکيد کرد: در يک جمله مي‌توان گفت بسيجي يعني انساني که ذره‌اي از اصول اسلام عدول نمي‌کند؛ از اين رو هر کس که از مسير امام(ره)، انقلاب و رهبري عدول کند، بايد با او مقابله شود.

وي با اشاره به اينکه حضور بسيج در برنامه‌هاي سازندگي الزامي است، گفت: وجود يک جامعه زنده و بالنده در دهه عدالت و پيشرفت که از سوي رهبري تعيين شده است و حرکت در اين مسير از سوي همه مسئولين الزامي است.

سرلشکر فيروزآبادي افزود: بسيجي بايد به مقوله دفاع همه‌جانبه که همواره از سوي امام خميني(ره) بر آن تأکيد مي‌شد، اعتقاد قاطع داشته باشد و اين موضوع را مد نظر قرار دهد که دفاع همه‌جانبه از سرمايه‌هاي انساني در بسيج به کار گرفته شود و ايمان و اراده در نيروهاي اين تشکل مدنظر قرار گيرد.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح اظهار داشت: بسيجيان بايد همواره رابطه خود با روحانيت و مراجع تقليد حفظ کرده و الزام عملي خود را به ولايت فقيه اثبات کنند.

وي تصريح کرد: دوستي با کتاب، تلاش براي اقامه نماز جماعت و گسترش تفکر بسيجي در فضاي مجازي از مهمترين رويکردهايي است که بايد از سوي بسيجيان در نظر گرفته شود.

سرلشکر فيروزآبادي با اشاره به اينکه بسيج بايد در مبارزه با فساد، حامي قوه قضاييه باشد، اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستيم که در برخورد با فساد عملکرد خوبي صورت نگرفته است از اين رو بسيج بايد حامي قوه قضاييه بوده و در برنامه‌هاي اين قوه که مظلوم واقع شده است آنها را ياري کند.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تصريح کرد: مهمترين نکته‌اي که مسئولين بايد در نظر بگيرند اين است که اگر مقامات و مسئولين اسلامي، خطا کنند، هزار بار بدتر از اين است که مسئولين غيراسلامي خطا کنند.

شايان ذکر است، در پايان اين مراسم سرلشکر فيروزآبادي از نمايشگاه عملکرد سه ساله سازمان بسيج مستضعفين بازديد کرد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار