با پایان داوری، اسامی آثار راه یافته به نمایشگاه هفتمین جشنواره عکس کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ هیأت داوران جشنواره عکس کودک از میان بیش از 5هزار عکس که به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، در مجموع 129 عکس را برای شرکت در نمایشگاه برگزید.
بر همین اساس، در بخش کودک 39 عکاس با 47 عکس و در بخش نوجوان 54 عکاس با 82 عکس حضور خواهند داشت.
بنابراين گزارش؛ محمدمهدی رحیمیان مدرس عکاسی، محمد ستاری عضو هیات علمی گروه عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی، کیارنگ علایی مدرس عکاسی، کریم متقی عکاس و مترجم و کوروش پارسانژاد سرپرست واحد گرافیک کانون قضاوت آثار این جشنواره را بر عهده داشتند.
لازم به ذكر است؛ نمایشگاه عکس از 26 دی تا 6 بهمن در مرکز‌ آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون استان تهران واقع در خیابان حجاب و مراسم اهدا جوایز به برگزیدگان هفتمین جشنواره عکس کودک نیز هم‌زمان با گشایش نمایشگاه عکس برگزار خواهد شد.
همچنين؛ این جشنواره در بخش عکاسان کودک 3 نفر و در بخش عکاسان نوجوان نیز 3 نفر برگزیده خواهد داشت.
لازم به ذكر است؛ مجموعه‌ عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان کودک و نوجوان نیز در قالب کتابی منتشر و این کتاب در روز اهدا جوایز به برگزیدگان، به صورت رسمی رونمایی می‌شود.
گفتنی است؛ پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir  اسامی این آثار منتخب را اعلام کرده است. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار