معاون تشكل های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منكر استان چهارمحال و بختیاری، فلسفه اصلی قیام امام حسین (علیه السلام) را اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منكر دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام كریم سرافراز، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امام حسین (علیه السلام) گوهر تابناك و خورشید درخشانی است كه همواره بر تارك تاریخ خواهد درخشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عنصر جاودانگی و رمز ماندگاری در قیام عاشورا كه به یقین الهی بودن می باشد، در نهضت خونین حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) جلوه گر است.

معاون تشكل های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منكر استان چهارمحال و بختیاری گفت: امام حسین (علیه السلام) با قیام خونین خود، به تشنگان عدالت و انسان های خسته از ظلم و تبعیض و ذلت، هویت بخشید و راه سعادت و عدم پذیرش ظلم و ستم را به آزادگان جهان آموخت.

وی افزود: سستی‌های ایجاد شده در مسیر پیشرفت امت اسلامی در قرن‌های متمادی و قرن جاری، به ترك و كمرنگ‌ شدن امر به معروف و نهی از منكر باز می گردد./س

برچسب ها: محرم ، عاشورا ، قیام ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.