نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌‌اي چشم‌اندازی است که باید به سمت آن حرکت كرد، گفت: قطعا رژیم صهیونیستی به خلع سلاح هسته‌‌اي تن نمي‌دهد اما همین امر چهره واقعی این کشور را به مردم و افکار عمومی نشان خواهد داد.

منصور حقیقت‌پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: هم‌پیمان اصلی آمریکایی‌ها در خاورمیانه یعنی اسرائیل انباشتی از سلاح‌های هسته‌یی را در زرادخانه‌های خود دارد و لذا آمريكا در تلاش است تا خلع سلاح هسته‌اي رژيم صهيونيستي محقق نشود.

وی با اشاره به اظهارنظر مقامات آمریکایی مبنی بر پیچیدگی شرایط منطقه و نامناسب بودن آن برای برگزاری کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌‌اي خاطرنشان كرد: آيا براي جلسه با معارضین سوري و تلاش براي براندازي دولت اين كشور ، شرایط پیچیده نیست؟ اما غرب بداند كه پیچیدگی آنقدر ادامه خواهد داشت که طومار آمریکا را در منطقه در هم خواهد پیچید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکيد بر اينکه خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌‌اي چشم‌اندازی است که باید به سمت آن حرکت كرد، خاطرنشان کرد: قطعا رژیم صهیونیستی به خلع سلاح هسته‌‌اي تن نمي‌دهد اما همین امر چهره واقعی این کشور را به مردم و افکار عمومی نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سلاح ، اسرائیل ، کمیسیون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار