فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عزت، اقتدار، عشق، دوستی و عظمتي که ملت ایران دارد، مدیون اسلام و رهبری و خون شهیدان است و باید در همه کارها توسعه انقلاب و نظام اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح 38 واحد مسکونی و واحدهای دامی در روستای آق علی‌لو از توابع شهرستان هریس، با حضور سرلشکر محمدعلي جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد و طي آن از سنگ یادبود پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌زده نیز رونمایی شد.

سرلشکر جعفری در این مراسم، طي سخناني ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که در ساخت پروژه‌های عمرانی در این مناطق کمک کردند، اظهار داشت: در این رویداد براي بسیج و سپاه بار دیگر عرصه‌ای در جهت حفظ اعتماد و خدمت‌رسانی به مردم فراهم شد و اين دو نهاد سعی کردند با تمام توان وارد منطقه شده و در عرصه سازندگی گام بردارند.

وی افزود: مجاهدت‌های عزیزان جهادگر توانست در آستانه فصل سرما، عده‌ زیادی از هم وطنانمان را آرامش خاطر بخشیده و امکان زندگی در منازل خودشان را به آن‌ها بدهد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: مهم این است که عزت، اقتدار، عشق، دوستی و عظمتي که ملت ایران دارد، مدیون اسلام و رهبری و خون شهیدان است و باید در تمامی کارها توسعه انقلاب و نظام اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

وی بهترین عبادت را خدمت به خلق خدا دانست و ادامه داد: عشقی که امروز برای خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور وجود دارد و در مقاطعی مانند حادثه زلزله آذربایجان با دلدادگی، تلاش، همت و مجاهدت به اثبات می‌رسد جزو امتحانات بزرگ الهی است که به‌حمدالله از آن سربلند بیرون آمده‌ایم.

سرلشکر جعفری با تاکید بر این که واحدهای دامی ساخته شده در دنیا بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: این امر بدون اعتقاد و خدمت‌گذاری به اسلام و عشقی که در دل‌های مردم هست، امکان پذیر نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان این که این اولین حادثه‌ای نیست که پس از انقلاب اسلامی رخ می‌دهد و برای حل مشکلات آسیب‌دیدگان برنامه ‌ریزی و اقدام می‌شود، اظهار داشت: مردم در اقصی‌نقاط کشور، بسیج شده و با کمک مسئولان نظام اسلامی که همه دغدغه اصلی و اولیه‌شان را حل مشکلات مردم می دانند، برای مرتفع کردن این معضلات می‌کوشند.

وی بيان داشت: حس نوع‌دوستی و انسان‌دوستی از اسلام ریشه گرفته و مهم این است که این نوع حرکات را  قدر بدانیم و در جهت پيمودن اين مسیر که خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم است، با به کارگیری فضای سازندگی، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

سرلشکر جعفري یاد آور شد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، بنیاد تعاون و بسیج سازندگی با توجه به ظرفیت‌های خود، نیروهایشان را بسیج کرده و در منطقه استراتژیک ارسباران به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

فرمانده کل سپاه با ابراز اميدواري نسبت به تحويل سريع 2 هزار واحد مسکونی به مالکان اين واحدها از سوي بسیج و سپاه افزود: امروز بیش از 770 واحد آن تحویل و باقی واحدها تا پایان ماه آینده به مالکان آن اهدا خواهد شد. هم‌چنین از 12 هزار واحد دامی نیز 7 هزار واحد تحویل داده  شده است.

وی در پایان تاکید کرد: حس همدلی و وحدت ملت جمهوری اسلامی ایران می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: افتتاح ، زلزله ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار