مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو از برگزاری بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور در بخش آقایان و هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش بانوان خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سید حسین زینال حسینی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو افزود:بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و در رده سنی نوجوانان و به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر که قرار بود آذرماه سال جاری برگزار شود، بنا به درخواست برخی از هیئت های تکواندو استان های سطح کشور به بهمن ماه سال 91 موکول شد.

وی افزود : با توجه به سابقه برگزاری این دوره از مسابقات ، باید منتظر حضور برترین تکواندو کاران سطح کشور در این رویداد مهم باشیم.

گفتنی است: در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش آقایان هوگوپوشان استان های (مازندران، البرز، تهران و اصفهان) به ترتیب مقام های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش بانوان تکواندو کاران استان های (تهران، مازندران، البرز و گیلان )به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار