تیم چلسی موفق شد به یک برد دیگر دست یابد اما منچستریونایتد و تاتنهام شکست خوردند.

در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که چلسی پیروز شد، اما منچستریونایتد و تاتنهام شکست خوردند.

نیکلولاس جکسون دو روز بعد از اینکه به عنوان مرد سال فوتبال سنگال انتخاب شد، گل نخست چلسی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند، اما ایساک در دقیقه ۳۲ بازی را به تساوی کشاند.

چلسی در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و این بار پالمر برخلاف گلش در نیمه نخست که مردود شد، یک گل سالم در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

با این برد آبی‌ها ۱۷ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار دارند. نیوکسل هم ۱۲ امتیازی باقی ماند تا همچنان رتبه دوازدهم را در دست داشته باشند.

در دیگر مسابقه، منچستریونایتد بحران زده در لندن مهمان وست هم یونایتد بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

یونایتد در نیمه اول به مراتب بهتر از حریف بود ولی آنقدر فرصت‌ها را از دست داد، تا با تساوی بدون گل به رختکن برود. در بین دو نیمه، لوپتگی متوجه اشتباهات خود شد و با انجام سه تعویض همزمان، روند مسابقه را به سود تیمش تغییر داد. فشار مستمر چکش‌ها در دقیقه ۷۴ بالاخره جواب داد و روی تاثیرگذاری دو یار تعویضی، در نهایت سامرویل گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۱، کاسمیرو با ضربه سر خود در دهانه دروازه، بار دیگر مسابقه را به تساوی کشاند، اما خطای پنالتی دلیخت در واپسین دقایق وقت‌های قانونی مسابقه، این فرصت را به جرد بوون داد تا با گلزنی از روی نقطه پنالتی، تیر خلاص را به یونایتد در دقیقه ۹۲ بزند.

وست هم با این پیروزی همچون منچستریونایتد ۱۱ امتیازی شد و یک پله بالاتر از این تیم در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

در دیگر مسابقه تاتنهام با یک گل مقابل میزبانش کریستال پالاس شکست خورد. ماتتا در دقیقه ۳۱ تک گل این دیدار را زد تا عقاب‌ها به نخستین برد فصلشان دست یابند و ۶ امتیازی شوند. تاتنهام نیز با ۱۳ امتیاز هشتم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار