قائم مقام سازمان رفاه خدمات اجتماعي و مشاركتهاي شهروندي شهرداري تهران گفت: كودكان خياباني سرمايه هاي اجتماعي هستند كه با همدلي جامعه براي پيشگيري از كودك آزاري رفاه و هم بستگي را در پي دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نجم الدين محمدي امروز در همايش پيشگيري از كودك آزاري در سراي محله تجريش با بيان اين مطلب افزود: شهرداري با ارائه آموزش هاي لازم به شهروندان و هم چنين شناسايي كودكان خياباني براي پيش گيري از كودك آزاري پيش گام بوده است.

قائم مقام سازمان رفاه شهرداري تهران اظهار داشت: ارتباط با كودكان خياباني باعث توانمند سازي و ايجاد اتمناد به نفس در آنها مي شود.

محمدي تصريح كرد: وجود آسيبها و مشكلات سبب مي شود تا افراد جامعه را به هم پيوند داده و همدلي و وفاق در جامعه براي حل مشكلات بيشتر شود.

در ادامه اين همايش نرگس هاديزاده دبير جامعه ايمن شهرداري منطقه يك با اشاره به اعضاي 53 نفري كارگروه پيشگيري از آسيب اظهار داشت: مؤسسات خيريه سازمانهاي بين بخشي، دانشگاهها و افرادي كه در زمينه كودك تجربه و اطلاعات دارند عضو اين كارگروه هستند.

دبير جامعه ايمن شهرداري منطقه يك با اشاره به اين كد كارگروه پيشگيري از خشونت و رفتارهاي پرخطر در مجموع كار گروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است، تصريح كرد: اين كارگروه با NGO ها، انجمن تعالي، انجمن كودكان كار و ادارات بهزيستي در ارتباط است.

وي اذعان داشت: از طريق بروشورهاي متعدد و اطلاع رساني محيطي رو بيلبردها، آموزشهايي در زمينه كودك آزاري به شهرودان صورت مي گيرد.

هاي زاده خاطرنشان كرد: از طربق شماره 123 كودكاني كه مورد آزار قرار مي گيرند مي توانند مددكار اجتماعي را به خانه دعوت كنند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار