دستیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه امسال 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان مصوب شده است، گفت: دستورالعمل اجرایی شدن این اعتبارات آماده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بوجار در گردهمایی کارشناسان اشتغال کمیته امداد امام خمینی مازندران افزود : مقام معظم رهبری در نامگذاری‌ سال‌ها توجه به مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این نامگذاری‌ها به این مبنا است که دشمن در بخش اقتصادی جنگی را با ما اغازکرده است تصریح کرد: ما بیش از 30 سال در تحریم‌های اقتصادی دشمن قرار داریم و در سال 91 این حلقه تنگ‌تر شده است.

دستیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با اعلام اینکه کمیته امداد به دنبال تحقق اهداف چشم‌انداز نظام است و در این راه گام‌های بلندی را برداشته است گفت: اعتبارات بخش اشتغال پارسال یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.

بوجار با اشاره به اینکه پارسال شورای عالی اشتغال 50 درصد اعتبارات بخش اشتغال را به این نهاد اختصاص دادند افزود: این اعتبار با یک‌هزار و 320 میلیارد تومان محقق شد.

وی با بیان اینکه 25 درصد سهم اشتغال استان مازندران از آن کمیته امداد است تصریح کرد: 18 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان پارسال اختصاص یافت.

بگفته وی امسال 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان مصوب شدکه این اعتبار در بخش مددجویی، مشاغل روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر تعریف شده است.

دستیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه باید براساس برنامه پنجم توسعه کشور سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد با اجرای طرح‌های خودکفایی از طرح خارج شوند، اظهار داشت: باید سالانه 120 هزار خانوار از پوشش خارج شوند که این مسئله نیز با خودکفایی محقق می‌شود./س

برچسب ها: اشتغال ، کشور ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.