با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان طي 24 ساعت گذشته مقدار 314 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش كشف و هفت نفر دستگير شدند.

 
 
به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پگاه خبري پليس، "مصطفي صادقيان" سرپرست مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: عصر روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر به دنبال طرح هاي عملياتي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر مطلع شدند دو نفر از سوداگران مرگ به نام هاي "حسن _چ" و "روان بخش _ي" قصد دارند محموله مواد مخدري را با ي كدستگاه كاميون از استان هاي جنوبي كشور به استان اصفهان منتقل كنند.
 
وي افزود: بلافاصله تيم هاي عملياتي اين يگان وارد عمل شده و خودروي مذكور را در محور ورودي به اصفهان متوقف و در بازرسي از خودرو مقدار 110 كيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف و ضبط و هر دو قاچاقچي مواد مخدر را نيز دستگير كردند.
 
اين مقام مسئول عنوان داشت: متعاقب اين عمليات ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا ، مباركه و دهاقان نيز در عمليات هاي جداگانه اي مقدار 203 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش را كشف و ضبط كردند.
 
صادقيان در پايان خاطر نشان كرد: در مجموع عمليات هاي 24 ساعت گذشته تعداد چهار دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف، هفت نفر از سوداگران مرگ دستگير و مقدار 314 كيلو و 500 گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار