نماينده جنبش حماس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موضع آمريکا و غرب مقابل کشورهاي اسلامي کاملا شکست خورده است

نماينده جنبش حماس با اشاره به حمايت آمريکا از پياده کردن اهداف شوم رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام گفت: آمريکا نمي‌تواند با حمايت از اسرائيل زمينه دست يابي رژيم غاصب صهيونيستي به اهداف خصمانه خود را فراهم سازد و موضع آمريکا و غرب نسبت به کشورهاي اسلامي کاملا شکست خورده است.

خالد قدومي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت وحدت ميان جهان اسلام و عرب در راستاي کاهش کشتار مردم غزه و فلسطين اظهارداشت: مسئله‌اي که در عرصه ديپلماسي و بين‌المللي حائز اهميت است مباحث مربوط به  وحدت موضع ميان جهان اسلام و عرب و از سوي ديگر قطع روابط ديپلماتيک کشور‌هاي مسلمان با رژيم غاصب صهيونيستي است.
 
 وي با اشاره به حمايت آمريکا از پياده کردن اهداف شوم رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام تصريح کرد: آمريکا نمي‌تواند با حمايت از اسرائيل زمينه دست يابي رژيم غاصب صهيونيستي به اهداف خصمانه خود را فراهم سازد و موضع آمريکا و غرب  نسبت به کشورهاي اسلامي کاملا شکست خورده است.

 قدومي با اشاره به وظيفه کشورهاي اسلامي در برخورد با اهداف آمريکا و غرب گفت: جهان اسلام بايد دست از هرگونه حمايت از برنامه‌هاي خصمانه آمريکا بردارد و در هيچ زمينه‌اي براي پيشبرد اهداف اسرائيل در راستاي ضربه زدن به ملت مظلوم غزه و فلسطين کمکي نرساند که البته متاسفانه برخي از کشورهاي عربي با  ايالات متحه آمريکا روابط دارند.

 نماينده جنبش حماس با اشاره به تصويب قطعنامه‌اي در شوراي امنيت مبني بر عدم يورش در غزه  بيان کرد: اخيرا قطعنامه‌اي در شوراي سازمان امنيت تصويب شد که طبق آن نبايد هيچ کونه حمله‌اي به غزه صورت بگيرد درحاليکه آمريکا اين قطعنامه را زير پا و مرتکب تخلف فاحشي شده است.

 وي  به عدم پاي بندي مدعيان به اصل حقوق بشر اشاره و بيان کرد: جنايتي که اسرائيل در غزه مرتکب شده است از هر جنايتي بي سابقه تر بوده  که حدود 70 درصد اهدافش کشتارکودکان بي گناه است.

 قدومي ادامه داد: غرب و رژيم صهيونيستي متاسفانه برخلاف ادعاهايي که دارند هيچ گونه پاي بندي به اصل حقوق بشر ندارند و ملت مظلوم فلسطين و غزه  متحمل لطمات از سوي کشورهايي مي‌شوند که عهدنامه‌هاي حقوق بشر را امظا کرده‌اند.

وي با اشاره به شرط گذاري‌هاي دشمن براي آتش بس در کشوهاي مسلمان گفت: شرايط دشمن را قبول نمي‌کنيم چراکه خودمان شرايطي را داريم که بايدطرف غربي  پاي بند آن باشد و از سوي ديگر هم شروع کننده جنگ نبوده‌ايم که بخواهيم کوتاه بياييم.

 نماينده جنبش حماس  با اشاره به اظهارات نتانياهو در اسرائيل که حاضراست  جنگ را به پايان برساند خاطرنشان کرد: نتانياهو اهداف استراتژيک خاص خود  را دارد و نمي تواند با تحت فشار قرار دان کشورهاي مسلمان به اهداف شوم خود دست يابد.

وي در پايان  با بيان اينکه بايد در عرصه جهان اسلام وحدت رويه، تاکتيک، استراتژيک و ديپلماسي را تحقق دهيم افزود: جهان اسلام هم براي خود داراي اهداف و تاکتيک‌هاي است که در صورت بروز جنگ قطعا به کار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/



برچسب ها: تاکتیک ، دشمن ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار