معاون امور شهری و فضای سبز منطقه چهار گفت: به همت سامانه 137 شهرداری ناحیه شش، طی هفته گذشته ایستگاه های اتوبوس خیابان های غربی مرمت و بازسازی شد.


حمید ناصحی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به درخواست های مردمی و پیام های سامانه 137، عوامل اجرایی این سامانه اقدام به بازسازی و سیمان کاری جایگاه اتوبوس خیابان های غربی کرد که در راستای این عملیات یک سنگدال در خیابان شهابی نصب شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه چهار ادامه داد: در راستای ارتقای منظر شهری، اداره خدمات شهری اقدام به شستشو و نظافت بیش از سه هزار و 450 متر مربع از بدنه شهری در خیابان های شهید خلعتبری، دماوند، بزرگراه شهید زین الدین و شهید بابایی کرد.
در ادامه حمیدرضا پازوکی رئیس اداره بازیافت منطقه چهار تصریح کرد: با توجه به اجرای برنامه های آموزش و ارائه خدمات به مراکز علمی و آموزش، اداره بازیافت منطقه ضمن نیاز سنجی در سطح مدارس نسبت به آموزش مجدد و توزیع مخازن 100 لیتری و کارتن پلاست به مدارس منطقه اقدام کرد.
پازوکی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این طرح با مدیریت زباله های منزل، استفاده درست از مواد و کالا دهی، راه های استفاده مجدد از بازیافت و تفکیک زباله های منزل آشنا می شوند./ف
برچسب ها: فضای ، کاری ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار