يکي از مقام‌هاي ارشد حماس تأکید کرد رژيم اسرائيل پس از شکست در جنگ غزه، پيش از هر گونه تصميم براي حمله به ايران با دقت فکر خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، محمود الزهار گفت: صهیونیستها پيش از حمله به ايران با دقت فکر خواهند کرد.
 
جنبش‌هاي مقاومت فلسطين براي نخستين بار در دو دهه اخير موفق شد با استفاده از فن‌آوري ايراني راکت‌ و موشک توليد کند و تل‌آويو را هدف قرار دهد.
 
به گفته مرکز مطالعات نظامي امريکا، موشک‌هاي فجر ۵ با ۹۱۵ کيلو وزن و کلاهک ۹۰ کيلويي از برد بيش از ۷۵ کيلومتر برخوردار هستند. فجر ۵ يکي از راکت‌هايي بود که به سامانه گنبد آهنين رژيم اسرائيل نفوذ کرد و در تل آويو فرود آمد.
 
اين در حالي است که ايران در سال‌هاي گذشته به پيشرفت‌هاي بزرگي در فن‌آوري موشکي دست يافته است. به گفته سردار امير علي حاجي‌زاده، فرمانده سازمان هوافضا سپاه پاسدارن، موشک‌هاي سجيل و شهاب ايران از جمله موشک‌هايي است که اهداف را تا ۲ هزار کيلومتر هدف قرار مي‌دهند.
 
رژيم اسرائيل بر اساس اتهام‌هاي بي‌اساس ايران را به تلاش براي رسيدن به اهداف نظامي در برنامه انرژي هسته‌اي خود متهم و بارها تهديد کرده است که تاسيسات هسته‌اي اين کشور را هدف حمله قرار مي‌دهد.
 
سردار احمد وحيدي، وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران، چندي پيش گفت که زرادخانه‌هاي موشک‌هاي بالستيک ايران به اندازه‌اي قدرتمند است تا هر گونه تهديدي را دفع کند. وي همچنين گفت که اگر اسرائيل جرات حمله به ايران را پيدا کند، کمترين شانسي براي ادامه حيات نخواهد داشت.
برچسب ها: الزهار ، حماس ، ایران ، حمله ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار