ثبت نام آزمون دکتری سال 92 از 7 تا 12 آذر ماه صورت می گیرد و کارت ورود به جلسه آزمون از 13 اسفند ماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای آزمون ورودی دوره دکتری 92 از روز سه شنبه هفتم آذر ماه آغاز و تا 12 آذر پایان می پذیرد.

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در آزمون از امروز 2 شنبه ششم آذر ماه در نشریه پیک سنجش منتشر شده است.

وی گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت اینترنتی از 13 اسفند ماه از طریق سایت سازمان توزیع می شود و این آزمون در صبح و بعدازظهر 18 اسفند برگزار می شود همچنین نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در فروردین ماه 92 منتشر می شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند باید 20 تا 24 فروردین نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی خود اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد:گزینش داوطلبان بر اساس 80 درصد نمره کتبی و 20 درصد معدل های تراز شده و نمره مصاحبه اعمال خواهد شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
واقعا ورود به مقطع دكتري رشته علوم سياسي با توجه به سليقه هاي متنوع و متعدد طراحان سوال، بيشتر از هر چيز به شانس و اقبال بستگي پيدا كرده چرا كه دانش آموختگان اين رشته‌ فوق العاده مي دونن كه مباني نظري مهمترين زيربناي اين رشته هستش اما متاسفانه طراحان سوال فقط مثل دوران مدرسه به جاي خالي دادن و بازي با كلمات و ... توي طرح سوال اكتفا مي كنن. اميدواريم ارباب علم يعني علوم سياسي ، جايگاه واقعي و علمي خودش در كشور پيدا كنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۱
می خواستم بدونم که تکلیف رشته علوم سیاسی چی شد بالاخره این رشته تفکیک شد یا نه و ما بچه های رشته مطالعات منطقه ای چی باید بخونیم اصلا منابع آزمون چیا هست خواهشا یکی جواب بده؟؟؟اطلاع رسانی خیلی ضعیفه
آخرین اخبار