مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران گفت: امسال شش هزار و 299 واحد بافت فرسوده در استان نوسازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران حدادیان در نشست شورای مسکن مازندران افزود: سهیمه استان امسال، هشت هزار و 800 واحد بوده که تاکنون هزار و 388 واحد افتتاح وتحویل متقاضیان شده است.

وی سهمیه مازندران از تسهیلات بافت فرسوده به غیر از مسکن مهر را امسال شش هزار و 200 واحد اعلام وتصریح کرد: این سهمیه میان بانکهای مازندران تقسیم شده است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران، بافت های فرسوده شهری را یکی از مهمترین معضلات کشور در سالهای اخیر دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه بسیار موثر و مدونی برای احیا و نوسازی این بافت ها تدوین کرده است.

حدادیان افزود: تسهیلات مسکن مهر فرصت بسیار مناسبی برای ساکنان محلات بافت های فرسوده شهری بوده تا با استفاده از این تسهیلات واحدهای مسکونی خود را نوسازی کنند.

وی با بیان اینکه سهم استان پارسال در پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده، چهار هزارو 500 واحد بود،تصریح کرد: با وجود همکاری نکردن برخی از بانکهای استان این تعهد عملیاتی نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان: مازندران پارسال در جذب تسهیلات بانکی سال 90 و 91 رتبه دوم را پس از استان تهران کسب کرده است./س
برچسب ها: نوسازی ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.