معاون مقابله با عرضه و امور بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتباري بالغ بر 250 ميليون تومان براي تكميل مركز در حال احداث نگهداري، درمان و كاهش آسيب معتادان استان كرمان اختصاص يافت.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ بهرام نوروزي در خصوص سفر هياتي از ستاد به استان كرمان گفت: در اين استان در جلسه‌اي كه به‌منظور رفع مشكلات و موانع مركز در حال احداث نگهداري درمان و كاهش آسيب معتادان برگزار شد، مقرر گرديد براي افزايش سرعت احداث و تكميل اين مركز، اداره كل راه و ترابري نسبت به جاده‌سازي، ايجاد خاكريز در اطراف مركز، اداره برق در خصوص برق‌رساني و سيستم روشنايي، اداره آب و فاضلاب نسبت به احداث خط لوله و انشعاب آب، اداره گاز نسبت به ايجاد انشعاب گاز و استانداري استان نسبت به پيگيري و هماهنگ‌سازي ادارات و دستگاه‌هاي استاني جهت تسريع در تكميل و افتتاح مركز مذكور تا انتهاي آذر ماه اقدامات لازم را انجام دهند. 
معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: همچنين در جلسه مشترك كميسيون فروش و كميته مقابله استان مقرر شد كه شوراي هماهنگي استان با همكاري دستگاه‌هاي مقابله‌اي ظرف يك هفته گزارشي از وضعيت تردد اشرار و كاروان‌هاي در كوير در خصوص حمل مواد مخدر تهيه و با ارائه راهكارها به ستاد منعكس كند و همچنين مسيرهاي تردد شبكه‌هاي قاچاق و حمل مواد مخدر اعم از جاده‌هاي اصلي و مسيرهاي حاشيه‌اي كوير و گلوگاه‌ها توسط دستگاه‌هاي مقابله‌اي شناسايي و توسط شورا به ستاد ارسال شود. 
نوروزي در ادامه، اعلام كرد: در اين جلسه، مهندس طاهري قائم مقام دبيركل ستاد، مبلغ 250 ميليون تومان اعتبار بابت تكميل مركز نگهداري و درمان و كاهش آسيب معتادان تخصيص دادند و تاكيد كردند كه اين مركز تا پايان آذرماه تكميل شود. 
وي همچنين گفت: مهندس طاهري در اين جلسه از دست‌اندركاران كشف محموله نه تني مواد مخدر در سال گذشته تقدير و تشكر و همچنين از قضات فعالي كه در راستاي برخورد ريشه‌اي و گسترده با شبكه‌هاي قاچاق مواد مخدر تلاش مي‌كنند، به‌طور ويژه قدرداني كرد. 
نوروزي در پايان اظهار داشت: در انتهاي اين جلسه نيز، از تلاش‌ها و فعاليت‌هاي فرمانده و معاونت اطلاعات قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوري اسلامي با اهداء لوحي از سوي قائم مقام دبيركل ستاد قدرداني شد. 
گفتني است، در اين سفر از مركز در حال احداث نگهداري، درمان و كاهش آسيب معتادان (ماده 16 قانون) و مركز فعال اين ماده 16 و وضعيت مددجويان در حال درمان بازديد و مشكلات آنها مورد بررسي قرار گرفت./ف
برچسب ها: درمان ، آسیب ، معتاد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار