پرونده خانم بلاگر اینستاگرامی که در شمال تهران خودکشی کرده بود پس از تحقیقات گسترده جنایی، مختومه شد.

بعدازظهر روز دوشنبه یازدهم تیرماه سال ۱۴۰۳، مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ احتمالاً زن جوان که با نامزد بلاگر خود از شمال راهی تهران بوده دچار اختلاف و در مسیر از خودروی‌شان پیاده شده و سپس به‌ قصد خرید قرص راهی ناصرخسرو شده است؛ بررسی‌های بیشتر هم نشان می‌داد که زن جوان هنگامی که داشته به خیابان ناصرخسرو می‌رفته در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است! همچنین مرد قرص‌فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرده است.

بدین ترتیب مرد قرص‌فروش هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را این‌طور به تیم جنایی توضیح داد: متوفیه هنگامی که به ناصرخسرو آمد درخواست قرص برنج کرد، اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اصرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم، اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند، من که شاکی شدم او مدعی شد قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان درخواست کرد با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد، اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کام مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند و جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

صدور قرار منع تعقیب

پس از بررسی‌های موشکافانه تیم تحقیق مشخص شد خانم بلاگر معروف اینستاگرامی با برنامه‌ریزی قبلی و با خواست خود به زندگی‌اش پایان داده و جنایتی در این زمینه رخ نداده است.

در ادامه تحقیقات نیز هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد نامزد این بلاگر در این موضوع نقش دارد و متوفی را ترغیب به خودکشی کرده باشد. بدین ترتیب با تصمیم نهایی قاضی موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، قرار منع تعقیب صادر و پرونده نیز مختومه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
سلام ، پس کسی که به این خدا بیامرز قرص فروخته !! و به خودکشی کمک کرده چی ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
کاملا درسته . باید این جور آدم ها هم مجازات بشن تا اگر کسی از لحاظ روحی بهم ریخته است یه راحتی دسترسی به قرص یا هرچیز دیگه ایی رو نداشته باشن . شاید اون روز اگر اون آقا اونجا و در دسترس نبود اون خدابیامرز بعد از چند لحظه و پیدا نکردن قرص آرام تر میشد و دست از این کار برمیداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
خدارو شکر خودکشی کرده خیلی کار پسندیده ای هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
چرا بلاگرا خودکشی میکنن؟این دومین نفره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
بگم خدا بیامرزه ، میامرزه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
جسد کسانی که خودکشی میکنند را باید بسوزانند و اجازه مراسم گرفتن هم نداشته باشند
تا درس عبرتی شود برای ادم های کم عقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
برای جلوگیری از خودکشی باید خیلی از کارها روانجام داد . مطمینا کسی که خودکشی میکنه با خودش فکر میکنه اخر راه رسیده . پس باید از لحاظ روانی به اینجور آدمها کمک کرد . شما جنازه طرف رو هم بسوزونی برای کسی که از زندگی خسته شده فرقی نمیکنه
آخرین اخبار