مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش خودرو ایران خودرو(ایساکو) از تعلیق و لغو امتیاز نمایندگی های متخلف این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،علی نمکین از تشکیل تیم های ویژه بازرسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو و برخورد با نمایندگی های متخلف خبر داد و گفت: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی، عدم پاسخگویی و ارایه خدمات نامطلوب به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد.


وی تاکید کرد: شرکت ایران خودرو در سال جاری بیش از سنوات گذشته، در زمینه نظارت و بازرسی بر عملکرد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود، اقداماتی را به صورت نظام مند انجام داده است.


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: ارزیابی های سالانه فروش ایران خودرو، موجب شده است تا عملکرد کلیه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت مورد سنجش قرار گرفته و براساس معیارهای تعیین شده، ارزیابی شود.


وی افزود: بر همین اساس در سال 1391 فعالیت برخی نمایندگی ها به دلیل فاصله از استانداردها و معیارهای تعیین شده برای ارایه خدمت به مشتریان، لغو امتیاز شده و یا فعالیت آنها به صورت تعلیق درآمده است.


نمکین خاطر نشان کرد: شرکت ایران خودرو تعداد 21 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح کشور را به دلیل رعایت نکردن اصول و ضوابط تعیین شده در ارتباط با مشتری لغو امتیاز کرده و فعالیت تعداد 22 نمایندگی نیز به صورت تعلیق درآمده است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار