معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضور بسیج در تمام ارکان نظام لازم و ضروری است، گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ لطف‌الله فروزنده پيش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 3 ساله بسیج با بیان اینکه بسیج دارای نقش ارزشی و ولایی در تمامی زمینه‌های ارزشي و اخلاقی است، اظهار داشت: بسیجیان همواره پشتیبان نظام و ملت بوده و تمام این فعالیت‌ها در بستر  ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی صورت پذیرفته است.

وی افزود: تمام بدنه بسیج از مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بوده که به هیچ عنوان نباید وجود چنین ارزشی را در این نیروی توانمند فراموش کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه حضور بسیج در تمام ارکان نظام لازم و ضروری است، تصریح کرد: وجود بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه یک ضرورت بوده که همواره دولت به انجام آن مصمم بوده و عمل می‌کند.

فروزنده خاطرنشان کرد: از دیگر مزیت‌های بسیج می‌توان به مسئولیت‌پذیری بسیج اشاره کرد زیرا با مشارکت در ابعاد مختلف این قشر ولایی همواره وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری اعضای آن را شاهد هستیم.

وی افزایش ایمان و بصیرت را در بین بسیجیان یک ضرورت دانست و گفت: بسیجیان باید در کنار فعالیت‌های فرهنگی خود از یاد خدا غفلت نکرده و همواره بر افزایش ایمان و بصیرت خود تلاش کنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، بسیج ، ترویج ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار