مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری آزمون های تعیین سطح مهارت کارگران فصلی می پردازد.

حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری تهران با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در نیمه اول سال جاری بیش از نیمی از کارگران فصلی در این آزمون گواهی مهارت کار کسب مرده و از خدمات بیمه ای برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران با همکاری و هماهنگی اداره کل استان تهران، انجمن صنفی کارگران ساختمانی سازمان آموزش فنی حرفه ای و مؤسسات کاریابی به برگزاری آزمون توسط سازمان فنی و حرفه ای پرداخته و با تعیین سطح مهارت به کارگران گواهی مهارت کار و کارت شناسایی ارائه می شود تا مهارت های آنها مشخص شده و از خدمات بیمه ای نیز برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت ساختمان با کارگران فصلی مواجهیم که شهرداری تهران بحث ساماندهی آنها را دنبال می کند و محل هایی برای استقرار آنها در پایتخت مشخص کرده است.

زارع صفت گفت: در نیمه اول سال جاری بخش عمده ای از این ثبت نام ها به انجام رسیده و برای بیش از نیمی از این افراد تشکیل پرونده و کارت شناسایی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ثبت نام ها برای برگزاری آزمون تعیین سطح مهارت کارگران فصلی در حال انجام است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار