دبير هيئت دولت گفت: طبق قانون تمام کساني که بر اساس حوادث طبيعي از جمله زلزله که ميزان خسارت‌هاي آن‌ها بالاي 50 درصد باشد شامل تسهيلات ماليات‌ها خواهند شد.

علي صدوقي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص تصميم امروز دولت در مورد تسهيل در پرداخت ماليات مردم زلزله‌زده اظهار داشت: با توجه به قانون ماليات‌هاي مستقيم و پيش‌بيني‌هاي مورد نظر، دولت تسهيل پرداخت ماليات مردم زلزله‌زده را تصويب کرد.

وي افزود: طبق قانون تمام کساني که بر اثر حوادث طبيعي از جمله زلزله که ميزان خسارت‌هاي آن بالاي 50 درصد باشد شامل اين بخش از قانون تسهيل پرداخت ماليات‌ها خواهند شد.

دبير هيئت دولت تصريح کرد: معافيت از ماليات يا پرداخت ماليات در اقساط بلند‌مدت در قانون ماليات‌هاي مستقيم پيش‌بيني شده که تصويب آن منوط به تصويب هيئت وزيران بود که دولت امروز با پيشنهاد امور وزارت اقتصاد و دارايي در خصوص اعمال اين موضوع براي مردم زلزله‌زده موافقت کرد.

صدوقي خاطر‌نشان کرد: امور اقتصاد و دارايي موظف شد تا با شناسايي افرادي كه خسارت وارد شده بر آنها بيش از 50 درصد است، شرايط پرداخت ماليات و يا رفع ماليات‌هاي آن‌ها را مشخص کند.

وي ادامه داد: تمام ماليات‌هاي ذکر شده ماليات بر درآمد افراد در مدت يک سال خواهد بود.

دبير هيئت دولت اذعان داشت: اميدواريم با موافقت هيئت دولت در موضوع پرداخت ماليات توسط مردم زلزله‌زده گامي مثبت در جهت بهبود وضعيت زندگي مردم برداشته شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: صدوقی ، دولت ، مالیات ، زلزله ، زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار