اکبر هاشمی رفسنجانی هفته گذشته برای دیدار با دو فرزندش به زندان اوین رفت و با مهدی و فائزه ملاقات کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از رجانیوز، این دومین باری است که خبری از دیدار هاشمی با مهدی در طول حدود دو ماه بازداشت او منتشر می‌شود.
 
اولین بار، هاشمی رفسنجاني در شرایطی که مهدی هاشمی با ادعای بیماری قلبی به بیمارستان منتقل شده بود، برای ملاقات با او به بیمارستان دی تهران رفت و البته در طول پنج روزی که مهدی در بیمارستان بود، چند بار دیگر نیز تیم حفاظت آقای هاشمی محدودیت‌هایی را در بخشی که مهدی در آن بستری بود، برای تجدید ملاقات اعمال کردند که همین محدودیت‌ها نیز موجب نارضایتی برخی بیماران و همراهان آن‌ها شده بود.
 
اما در حالی‌که طراحی مفصلی برای انتقال مهدی از بیمارستان به منزل و رفع بازداشت موقت آن‌هم در شرایط تکمیل نشدن تحقیقات و روند بازپرسی پرونده شده بود، قوه قضائیه بصورت اصولی با این طرح مخالفت کرد و در نتیجه، مهدی هاشمی مجدداً به اوین بازگشت تا آقای هاشمی چنانچه مجدداً قصد دیدار با فرزندش را دارد، به این زندان مراجعه کند.
 
در عین حال، نکته قابل توجه در حاشیه حضور هفته گذشته آقای هاشمی در زندان اوین و ملاقات با فرزندانش، انتشار اولین خبر این دیدار از تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی بود و سایت بی‌بی‌سی فارسی نیز سپس در گزارشی تلاش کرد که این مفهوم را منتقل کند که هاشمی هیچ تفاوتی میان فرزندانش با دیگر زندانیان قائل نیست.
 
منبع خبر شدن بی‌بی‌سی در ماجرای حضور آقای هاشمی در اوین زمانی معنادار می‌شود، که دو ماه پیش و در زمان بازگشت مهدی هاشمی به کشور نیز خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی بطور اختصاصی تصویر عبور مهدی از ورودی فرودگاه دبی را به همراه یک مصاحبه اختصاصی کوتاه از وی منتشر کرد.
 
در این زمینه شاید بد نباشد خانواده آقای هاشمی که اخیراً نشان داده‌اند دستی بر آتش بیانیه‌نویسی نیز دارند، توضیح دهند که چگونه شبکه وابسته به سرویس جاسوسی انگلیس، بصورت کاملاً خودجوش و اتفاقی! منبع اخبار خاص مرتبط با مهدی و این خانواده معظم می‌شود؟
برچسب ها: مهدی ، هاشمی ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
ازاین اخبار سیاسی بازی بازم تهیه کنید ممنون