پوتين به تازگي دان هشت جودو را از فدراسيون بين المللي اين ورزش دريافت كرده است. اين مقام تنها دو رتبه تا عالي ترين درجه فاصله دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دفتر رياست جمهوري روسيه در كرملين بالاخره در بيانيه اي تاييد كرد که ولاديمير پوتين رييس جمهور اين كشور روز دوشنبه به تركيه سفر و در مورد موضوعات مهم بين المللي از جمله اوضاع خاورميانه با مسئولان ترك گفتگو خواهد كرد.

ولاديمير پوتين که به داشتن سري پر شور شهرت دارد، هر از چند گاهی به تیتر اول رسانه ها تبدیل می شود. تصاوير او در حال هدايت اتوموبيل هاي فرمول1 و هواپيما يا به هنگام نزديك شدن به خرس هاي قهوه اي گهگاه همه نگاهها را به خود جلب می کند. اما اين طور به نظر مي رسد كه در حال حاضر بهتر است رئيس جمهور جودوكار روسيه مدتي از ماجراجويي دست بردارد.

ماهها است كه شايعاتي در مورد شرايط جسماني او به گوش مي رسد. دفتر رياست جمهوري در كرملين چند بار پياپي خبر لغو سفرهاي خارجي او داده و رسانه هاي خارجي كمر پوتين را سبب ساز اين شايعات مي دانند.

در اين ميان اظهارات رئيس جمهور بلاروس، شايعات را تقويت كرده است. او اخیرا در مصاحبه اي توضيح داد كه به چه دليل پوتين مسابقه هاكي بين دو كشور را چندين بار به تاخير انداخته است.

لوکاشنکو فاش کرده است که پوتین در تمرینات جودو وقتي حريفش را بلند كرده و مي خواسته او را از روي بدنش به سمتي ديگر پرتاب كند، ستون فقراتش پيچ خورده است.

اعمال و رفتار پوتين به ويژه پيش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 روسیه به ايجاد تصويري از او در مقام «مرد خشن» بسيار كمك كرده است، هرچند بعضي ادعا مي كنند كه برخي از ماجراجويي هاي پوتين از پيش برنامه ريزي و كارگرداني شده است.

پوتين به تازگي دان هشت جودو را از فدراسيون بين المللي اين ورزش دريافت كرده است. اين مقام تنها دو رتبه تا عالي ترين درجه فاصله دارد و رییس جمهور روسیه باید امیدوار باشد کمرش اجازه ادامه این ورزش را به او بدهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار