فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ، صبح امروز از اعتراف 2 متهم به 20 فقره کيف قاپي و کشف 61 راس احشام مسروقه توسط ماموران پليس آگاهي استان خبر داد .

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس ، سردار "کشوري" در مصاحبه با خبرنگار ما در تشريح ابن خبر بيان داشت : در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده هاي مربوطه از کلانتري هاي اين کلانشهر به پليس آگاهي استان ، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت آن پليس قرار گرفت .
 
 
وي ادامه داد : ماموران در بررسيهاي خود دريافتند ، کيف قاپي هاي مذکور توسط راکب و ترک نشين يکدستگاه موتور سيکلت با مشخصات معلوم انجام شده است ، که در اين رابطه تيمي از ماموران مجرب اداره مبارزه با سرقت به کلانتري هاي کلانشهر کرمانشاه اعزام و ضمن ارائه اطلاعات ، نکات و آموزش هاي لازم در خصوص نحوه شناسايي و دستگيري متهمان موصوف را در اختيار آنان قرار دادند .
 
 
رييس پليس استان کرمانشاه افزود : سرانجام پس از مدتي تعقيب و مراقبت و افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس ، متهمان حين کيف قاپي از خانمي جوان توسط ماموران کلانتري 17 کرمانشاه دستگير و با دستور مقام قضايي جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شدند .
 
 
سردار "کشوري" تصريح کرد : متهمان در بازجويي هاي تخصصي انجام شده در پليس آگاهي لب به اعتراف گشودند و از 20 فقره کيف قاپي در سطح شهر کرمانشاه پرده برداشتند ، که در اين راستا با پيگيري ماموران 16 نفر از مالباختگان شناسايي شدند .
 
 
وي در ادامه از کشف 61 راس احشام مسروقه در يکي از مناطق روستايي حومه شهر کرمانشاه خبر داد و افزود : احشام مذکور تير ماه سال جاري در شهرستان بوئين زهرا بسرقت رفته بود ، که در اين رابطه ضمن کشف 61 راس از احشام ، يک نفر مالخر نيز توسط ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي دستگير شد .
 
 
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ، در خاتمه به دستگيري متهمي توسط ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اشاره کرد ، که با ارائه اسناد جعلي اقدام به دريافت بيش از 304 ميليون ريال وام بانکي کرده بود . /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار