امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، شهرابی با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت: به منظور بالا بردن سطح آگاهی، نشاط، سلامت جسمی و روحی نسل‌های آینده در این منطقه با برنامه ریزی مداوم در این راه تلاش می‌شود.

وی افزود: بر این اساس برای گذراندن زمان اوقات فراغت خانواده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان صد‌ها برنامه فرهنگی، هنری، تفریحی و آموزش محور اجرا می‌شود.

شهرابی در تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده گفت: اردو‌های آموزشی و انگیزشی، کارگاه‌های آموزشی و مهارتی، اردو‌های خانوادگی (مادر و دختری، پدر و پسری)، محافل قرآنی (تلاوت و حفظ و مفاهیم)، آموزش مهارت‌های زندگی، سواد رسانه و فضای مجازی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی، مسابقات ورزشی، رایانه‌ای و کتابخوانی، خیمه گاه حسینی (هیئات عزاداری نوجوانان)، پخش فیلم و برنامه‌های فرهنگی و هنری و... در بسته اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه کشف استعداد و شناخت علائق و مهارت آموزی و برگزاری امور مشارکتی با کودکان و نوجوانان را در صدر امور و اهداف این فعالیت‌ها است، یاداورشد: در این راستا با همکاری لازم با آموزش و پرورش، امور مساجد، سازمان فرهنگی و هنری در طرح تابستانه و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت متنوع و البته آموزش محور بر اساس نیاز سنجی محلات در حوزه کودک و نوجوان صورت گرفته و تا ۳۰ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار