با وجود اعلام موضع بيطرفي، دادگاهي در شهر "شارلروا" بلژيک، متهمان به قتل يک مسلمان ترک در اين کشور را با ناباوري، تبرئه کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه حريت، در حاليکه خانواده مقتول با نام "ميکائيل تکين" انتظار حکم سنگيني را براي سه تن از اشخاصي که در حادثه نژادپرستانه اين جوان 31 ساله را به قتل رسانده اند داشتند، دادگاه شهر "شارلروا" بلژيک، متهمان اين حادثه را تبرئه کرد.
اين گزارش مي افزايد؛ سه نگهبان در سال 2009 ميلادي، تکين را به دليل اصرار بر ورود به مرکزي در شهر "شارلروا"، با ضرب و جرح شديد نژاد پرستانه و همچنين خفه کردن وي، به قتل رسانده بودند.
همچنين دادگاه شهر فوق، اين اقدام نگهبانان را محافظه کارانه تلقي کرده و با اذعان به اين موضوع که اين قتل کاملا سهوي بوده، سه نگهبان فوق را که بارها مورد محاکمه قرار گرفته اند، تبرئه کرد.
اين موضوع در حالي اتفاق مي افتد که مادر مقتول اين موضوع را به هيچ وجه منطقي ندانسته و اين اقدام دادگاه بلژيک را اقدامي نژادپرستانه و ضد اسلامي توصيف کرده است.
وي معتقد است که به دليل اينکه فرزند وي مسلمان بوده، دادگاه شارلروا راي به تبرئه متهمان داده است و همچنين از ارجاع اين پرونده به مقامات بالاي اين کشور و همچنين کنسولگري سفارت ترکيه، خبر داده است.



برچسب ها: نقض ، حقوق ، مسلمانان ، بلژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار