مقررات وظیفه عمومی برای شرکت درآزمون دوره دکتری سال 1392 از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام گردید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا، این سازمان طی اطلاعیه ای اعلام داشت : داوطلبان مردی که در آزمون دوره دکتری (PHD) سال 1392شرکت می کنند، لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی)، یکی ازشرایط زیر را از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی دارا باشند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

1-دارابودن کارت پایان خدمت

2- دارابودن کارت معافیت دایم (کفالت ،پزشکی ، موارد خاص)

3- متولدین سال 1352 و قبل ازآن. این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام کارت معافیت دائم (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارائه نمایند.

4- متولدین سال 1342 و قبل از آن به شرط این که تغییر سن نداده باشند.

5- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ آماده به خدمت) باشد، مضافا مشروط به این که از تاریخ فراغت در مقطع کارشناسی ارشد تا زمان پذیرش در مقطع دکتری بیش از یکسال سپری نشده باشد.

تذکر : افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه می باشد، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ آماده به خدمت ) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوایط ، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

6- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ 31/6/92 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.

7- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که در سقف سنوات مجاز فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل تا زمان پذیرش در مقطع دکتری بیش از یکسال سپری نشده و همچنین قبل از ثبت نام در دانشگاه نیزوارد غیبت نشده باشند.

8- کارکنان متعهدخدمت در سازمان ها ویا وزارت خانه ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

9- کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

10- طلاب علوم دینی دارنده مدرک معادل کارشناسی ارشد مورد تایید و دارای معافیت تحصیلی حوزه.
برچسب ها: مشمولان ، دکتری ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.