عناصر و گروهك‌هاي ضد انقلاب كه تا پيش از اين، مورد حمايت كامل سازمان‌هاي جاسوسي غربي بالاخص سازمان‌هاي سيا، موساد و MI6 بودند، اين روزها حمايت مرتجعين نفتي حوزه خليج هميشه فارس را بيش از پيش احساس مي‌كنند. مرتجعين نفتي حوزه خليج فارس نقش تاريخي خود را طبق معمول با دلارهاي ناپاك به عنوان اسپانسر مالي كنفرانس‌هاي عناصر ضد نظام ايفا مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ بيست و هفتم و بيست و هشتم آبان ماه 1391 بود كه عناصري از گروهك‌هاي ضد انقلاب در پراگ گرد هم آمدند. كنفرانس پراگ كه برخلاف پيش بيني‌هاي صورت گرفته و با همه تلاش‌ها از سوي ضد انقلاب با اقبال حداقلي مواجه شده بود، حاشيه‌هاي بسياري را هم براي ضد انقلاب به همراه داشت كه در اين گزارش به بخشي از آن‌ها اشاره خواهد شد.

اركستري كه اصلا هماهنگ نمي‌شود

برخلاف كنفرانس‌هاي قبلي ضد انقلاب، اخيرا اين جريان ورشكسته براي اينكه تجمعاتش شكل و جنبه رسمي داشته باشد مجبور شده است تا از تمامي عناصر و گروهك‌ها با سلايق مختلف دعوت به عمل آورد.

همين موضوع سبب شده است تا گروهك‌هاي مختلف با طرز تفكرهاي مختلف در كنفرانسي يك يا دو روزه در كنار هم قرار گيرند و در انتها هم بدون هيچ نتيجه‌اي محل كنفرانس را ترك كرده و هر يك ديگري را عامل شكست كنفرانس معرفي كند.

در كنفرانس پراگ هم قضيه به همين صورت بود. از آن جايي كه ستاد سازمان جاسوسي آمريكا(CIA) در پراگ ميزبان اين نشست بود از همه گروهك‌ها براي اينكه آن‌ها را در كنار خود داشته باشد دعوت به عمل آورد. عناصر سلطنت طلب در كنار عناصري از فتنه‌گران خارج نشين، تجزيه طلبان، گروهك‌هاي تروريستي و ... قرار گرفته بودند و هر كس ساز خود را مي‌نواخت تا باز هم تشتت آرا در پايان كنفرانس رخ نمايد. در اولين مورد عناصري كه عضو حزبي موسوم به سكولارهاي سبز هستند با انتشار بيانيه‌اي در پايان كنفرانس پراگ اعلام كردند: "بیانیه کنفرانس پراگ را امضا نکرده‌ایم".

در نمونه‌اي ديگر از شكست چند باره ضد انقلاب كه اين بار در پراگ رخ داد، سايت ضد انقلاب خود نويس با انتخاب تيتر "ابراز نارضایتی از بیانیه پایانی کنفرانس پراگ ادامه دارد؛ این‌بار حزب دموکرات کردستان" نوشت: "حزب دموکرات کردستان اعلام کرد که شرکت کنندگان این حزب در مورد بیانیه پایانی که در کنفرانس پراگ از سوی برگزار کنندگان قرائت شد، مورد مشورت قرار نگرفته بودند و با آن مخالفند".

البته اين تنها نمونه‌اي از عدم هماهنگي ضد انقلاب نه تنها در اين نشست بلكه در ديگر نشست‌ها است كه صداهاي ناهنجار اين اركستر شوم را به گوش مي‌رساند.

ستاد برگزاري CIA، حامي مالي نفتي

عناصر و گروهك‌هاي ضد انقلاب كه تا پيش از اين، مورد حمايت كامل سازمان‌هاي جاسوسي غربي بالاخص سازمان‌هاي سيا، موساد و MI6 بودند، اين روزها حمايت مرتجعين نفتي حوزه خليج هميشه فارس را بيش از پيش احساس مي‌كنند. مرتجعين نفتي حوزه خليج فارس نقش تاريخي خود را طبق معمول با دلارهاي ناپاك به عنوان اسپانسر مالي كنفرانس‌هاي عناصر ضد نظام ايفا مي‌كنند.

عليرضا نوري زاده از نوكران قديم دربار آل سعود و سرويس اطلاعاتي اين كشور كه در خدمت سرويس جاسوسي انگليس، MI6 است در كنفرانس ضد ايراني الجنادريه(كنفرانسي كه آل سعود در سال 2011 با حضور عناصر ضد انقلاب برگزار كرده بود) ميليون‌ها دلار به نام كمك به گروهك‌هاي ضد انقلاب به جيب زد، در تيم ستاد برگزاري اين كنفرانس هم به عنوان هماهنگ كننده، هماهنگي‌هاي اصلي بين CIA، آل سعود و عوامل خود براي تامين هزينه اين كنفرانس را انجام داده است. بر اساس اطلاعات ميداني، آل سعود با توجه به درخواست نوري زاده و تيم ستادي اين كنفرانس كه همگي از عناصر وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي غربي هستند، تمامي هزينه‌هاي برگزاري اين كنفرانس را با اميدهاي واهي بر عهده مي‌گيرند.

ليدرهاي برگزار كننده چه كساني بودند؟

ضد انقلاب كه سعي داشت با دلارهاي نفتي سعودي و نام سرويس‌هاي جاسوسي غربي در اين كنفرانس نقش مهمي از خودش ارائه دهد، با تمام تلاشي كه انجام داد تنها موفق شد چيزي حدود 100 نفر(البته آمار منتشر شده از سوي ستاد برگزاري اعلام شده است و تا كنون عكس يا فيلمي كه نماي باز كنفرانس را نشان دهد در سطح فضاي مجازي منتشر نشده است) را در پراگ گرد هم آورد.

از ليدرهاي اين نشست مي توان به نا‌م‌هايي از گروهك‌هاي مختلف اشاره كرد كه هر كدام در نوع مواجهه با جمهوري اسلامي ايران با ديگري فرسنگ‌ها فاصله دارد.

عناصر اصلي اين كنفرانس مهران براتي، عليرضا نوري زاده، شهريار آهي، جواد خادم و مهرداد خوانساري هستند كه در اين كنفرانس در كنار هم قرار مي‌گيرند؟!

انتخابات آزاد، كليد واژه كنفرانس پراگ

کلید واژه "انتخابات آزاد" امريه‌اي است كه در كنفرانس پراگ به آن تاكيد شد. "آنتخابات آزاد" در آشپزخانه سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي پخت و پز شده تا نقاط ضد انقلاب در داخل و خارج را به هم پيوند دهد. "انتخابات ازاد" دام جديدي براي شكار حلقه‌هاي دور مانده از زنجيره ضد انقلاب است.

در حالیکه جلسات و نشست‌های معاندان جمهوری اسلامی با موضوع انتخابات پیش روی ایران، یکی پس از دیگری در حال برگزاری است، کلید واژه "انتخابات آزاد" نیز از آن سوی مرزها شنیده می‌شود.

فرزند شاه مخلوع ايران نيز با اشاره به برگزاري كنفرانس‌هاي در بسته‌اي در لندن، پاریس و استکهلم درباره امکان برگزاری "انتخابات آزاد" گفته است: "باید در یک فرایند بتوانیم نهایتا به این خواست برسیم و اینجا است که می‌توانیم از خودی و جهانیان بخواهیم که براي انتخابات آزاد حمایت کنند".

موسسه اينترپرايز نيز در تابستان امسال، تنها راه عملي تغيير نظام در ايران را تغيير در روزهاي برگزاري "انتخابات آزاد" در ايران عنوان مي‌کند! "انتخابات آزاد" رمز جديد و پيوستگي ضد انقلاب است.

تاریخ در حال تکرار شدن است؟ دوباره محتوای سخنان عناصر جرياناتي در داخل با وابستگان مخلوع یکسان شده است. هر دو از "انتخابات آزاد" و آزادی سران فتنه سخن می‌گویند.

تجزيه طلب‌ها، به دنبال فدراليسم

گروهك‌هاي تجزيه طلب، همان طور هم كه در بالا گفته شد از بيانيه پاياني پراگ چندان راضي نبوده‌اند، آن‌ها كه به چيزي جز تجزيه نمي‌انديشند در اين كنفرانس طرح فدراليسم را كه با پروژه تجزيه ايران كمي فاصله داشت و باعث نارضايتي‌شان شده بود رد كردند.

اين گروهك‌ها كه هميشه و همواره ساز جدايي سر مي‌دهند تمام سعي‌شان در اين كتفرانس اين بود تا با پيش كشيدن بحث فدراليسم به نفع خودشان بيانيه صادر كنند اما خروجي كنفرانس موجب نارضايتي آن‌ها شد تا اين نارضايتي از شرايط موجود را به گوش برگزار كنندگان برسانند.

موضوع فدراليسم و سوژه‌هاي مشابه اين نمونه از موضوعات پردازش شده در كوريدورهاي سياسي_امنيتي غرب مي‌باشد كه همه رسانه‌هاي دلسوز بايد با حساسيت و دقت اين بحث و مباحث مشابه را تعقيب و با جديت با طرح آن در هر سبك و سياقي برخورد لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عامر
۱۳:۱۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۱
باسلام.یک مشت خل که توانایی اداره زندگی خودشون ندارند ، دور هم جمع شده اند واسه ملت بزرگ ایران میخوان تصمیم بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۲:۳۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۱
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۱
خدا را قسم میدهیم به خون پاک شهدا دشمنان این مرزوبوم را نابود گرداندوعزت وسربلندی ابدی را به مردم وانقلاب ورهبرمان عنایت کند
آخرین اخبار