نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی دو پروژه بزرگ فولاد در تربت‌حیدریه اجرایی می‌شود.

ابوالقاسم خسروی صبح امروز در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: بعد از سفر چهارم رئیس‌جمهور به خراسان‌رضوی، تمامی مصوباتی را که مربوط به سفرهای قبلی رئیس‌جمهور در تربت حیدریه بود، مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: برخی از این مصوبات مانند پروژه‌های فولاد تربت‌حیدریه نزدیک به هفت سال روی زمین مانده‌اند و نیاز به توجه بیشتری داشتند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرایی شدن این دو پروژه عظیم می‌تواند بخش اعظمی از بیکاری در شهرستان تربت حیدریه را ریشه‌کن کند.

خسروی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های متخصصان و صاحب‌نظران، در صورت اجرایی شدن مصوبات دولتی در شهرستان تربت حیدریه نزدیک به 20 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در تربت حیدریه ایجاد می‌شود.

خسروی گفت: اولویت دیگری که پیگیری آن شروع شده، بحث فضاهای دانشگاهی شهرستان است و با هماهنگی که بین همه رؤسای دانشگاه‌های تربت حیدریه وجود دارد قدم‌های مؤثری در این راستا برداشته شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فضاهای آموزشی در شهرستان تربت حیدریه، دانشگاه فرهنگیان است که به‌زودی 250 دانشجو در این دانشگاه در شهرستان تربت حیدریه مشغول به تحصیل می‌شوند./ع


برچسب ها: نماینده ، تربت ، حیدریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.