نايب رئيس بانوان فدراسيون بسکتبال، تاکيد کرد که امسال تيم ها براي جذب بازيکنان خارجي با مشکلاتي مواجه بودند که تاثير آن در بازيها هم ديده مي شود.

فاطمه کرم زاده نايب رئيس بانوان فدراسيون بسکتبال، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مورد دور برگشت ليگ برتر بانوان، توضيح داد؛ تيم ها در مرحله برگشت واقعا بهتر از دور رفت کار مي کنند.
در بازيهاي اين هفته، تيم شهرداري کردستان براي اولين بار يک پيروزي مقابل کيا بدست آورد و خوشحاليم که تيمي با اين انگيزه تا آخرين توان در تمام مسابقات، شرکت کرد.
وي ادامه داد: مراحل آخر دور برگشت با بهترين بازيهاي ليگ همراه است. بازي تيم هاي گلستان و تتا شيراز نيز در اين هفته بسيار زيبا بود و ديدار آرارات و صابري نيز با جذابيت بالايي دنبال شد.
آرارات در دور برگشت، تمام تيم ها را شکست داده و جزء 8 تيم برتر براي مسابقات پلي آف قرار گرفته است.

*** فقط يک تيم انصرافي داشتيم

کرم زاده با اشاره به اينکه امسال تنها تيم کرمان به خاطر جدايي بازيکنانش انصراف داده، گفت: در کل، تيم هاي امسال بهتر از فصل قبل هستند و نمي توان بازيها را پيش بيني کرد.
وي در مورد وضعيت بازيکنان خارجي تيم ها، تاکيد کرد؛ باشگاه ها با توجه به شرايط ارزي براي جذب بازيکنان خارجي مشکل دارند.
اتفاقا کم شدن بازيکنان خارجي، تاثير زيادي در بازيها گذاشته و برخلاف سالهاي قبل که اعتقاد داشتم به جاي اين تعداد بازيکن خارجي به ايراني ها پول بدهيم، تاثير کم شدن خارجي هاي ليگ را احساس مي کنم.

نايب رئيس بانوان بسکتبال، افزود: اعتراف مي کنم که از ديدن بازي بازيکن خارجي تيم بندرعباس با تکنيک بالايش لذت مي برم. تيم هاي آرارات و ماکاروني قزوين نيز ديگر تيم هايي هستند که بازيکن خارجي دارند و خوشبختانه اين بازيکنان مطرح و با کيفيت هستند، اما در هرحال سالهاي قبل تعداد بيشتري بازيکن از کشورهاي ديگر جذب مي شد.

*** بسکتبال يکي از فعال ترين رشته هاي بانوان است

کرم زاده از تلاش براي راه اندازي تيم ملي بانوان و رايزني هاي دوباره براي حل مشکلات تيم ملي خبر داد و تاکيد کرد؛ بسکتبال بانوان، يکي از فعالترين رشته هاي ورزشي بانوان است که 50 تيم در ليگ هاي مختلف آن فعالند و در تمام رده هاي سني هم بازيکن دارد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار