یاسر جعفری، بازیگر سریال "جراحت" در گفتگو با خبرنگار
باشگاه خبرنگاران در خصوص دلایل افت مخاطبان تلویزیون گفت: از سال 89 به بعد، سریال های مناسبتی ماه رمضان ومحرم با اتفاقات خوبی روبرو نبوده است و این اتفاقات به نبود هدف مشترک و همچنین نبود نظارت بر روی تولیدات بر می گردد.
وی ادامه داد: مدیران سیما باید به مهمترین هدف مدیریتی خود یعنی جلوگیری از ریزش مخاطب توجه بسیاری کنند و با بازپخش برنامه های مختلف دنبال جذب مخاطب باشند..
جعفری اظهار داشت: صدا و سیما تنها از طریق پخش مجدد برنامه های پربیننده همچون سخنرانیها و سریال ماندگاری (شب دهم) سعی در آشتی دادن مخاطبان با تلویزیون دارد.
وی ضمن اشاره به ایام معنوی محرم خاطر نشان کرد: به طول معمول در ایام محرم مراسم عزاداری را در منطقه ی 10 تهران شرکت می کنم و معتقدم تلویزیون نیز تاثیرگذاری خاص خود را در این ایام دارد./ص