عقب نشینی نکنن، چیکار کنن؟! شاید می ترسن عاقبتشون مثل مسیح علی‌نژاد و امثالهم بشه و بیان این طرف و در به در بشن و حتی خونه واسه اجاره کردن پیدا نکنن! شاید هم باز توهم برشون داشته و تصور می کنن که بین مردم محبوبیت دارن و می تونن رای جمع کنن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بعضی ها عقب نشینی نکنن، چیکار کنن؟! شاید می ترسن عاقبتشون مثل مسیح علی‌نژاد و امثالهم بشه و بیان این طرف و در به در بشن و حتی خونه برای اجاره کردن پیدا نکنن! شاید هم باز توهم برشون داشته و تصور می کنن که بین مردم محبوبیت دارن و می تونن رای جمع کنن* یه سری از این کارمندای بی بی سی یه کارهایی کرده بودن که باید ماستمالش می کردم! شما سئوالت رو بپرس!
طنز  - سلام آقای "بهشوت"؛ چند وقتی بود نبودید! 
 آقای بهشوت! به نظر شما چرا این روزها کم کم آنهایی که در سال 88 از سران فتنه حمایت می کردند در حال عقب نشینی از مواضعشان هستند؟!
* به نکته خوبی اشاره کردی! البته من جواب قاطعی برای این سئوالت ندارم. شاید می ترسن عاقبتشون مثل بابک داد بشه که این روزها شماره حسابش رو در وبلاگش برای دریافت کمک های مردمی منتشر کرده و به عبارتی به شیوه ای مدرن داره گدایی می کنه.
 
 
- چرا شما بهش کمک نمی کنین که اینکار رو نکنه؟!
* ما هم بودجه مون محدود هست! بعدش هم، امثال گلشیفته و زهرا امیرابراهیمی در اولویت هستن!
- آها! میشه احتمالات دیگه در مورد علت عقب نشینی برخی از سیاسیون از مواضع سال 88 شون رو بگید؟!
* آخه عقب نشینی نکنن، چیکار کنن؟! شاید می ترسن عاقبتشون مثل مسیح علی‌نژاد و امثالهم بشه و بیان اینطرف و در به در بشن و حتی خونه واسه اجاره کردن پیدا نکنن! شاید هم باز توهم برشون داشته و تصور می کنن که بین مردم محبوبیت دارن و می تونن رای جمع کنن و به همین خاطر می خوان شانس خودشون رو برای انتخابات آتی امتحان کنن و از رد صلاحیت شدن می ترسن! بعدشم توی این سه

 
 
- شاید هم واقعا سرشان به سنگ خورده؟!
* شاید! البته فکر نکنم اینطور باشه!
- و یک سئوال مهم دیگه اینکه چرا هر چند برخی سیاسیون در حال عقب نشینی از مواضع سال 88 خود هستند اما برخی همچون از بهاره رهنما باز هم همان رویه سال 88 خودش را ادامه می دهد و از عناصر فتنه 88 دفاع می کند؟!
- خب اونها از روی سیاستشون هست که این کار رو می کنن و عقب نشینی کردن! اما بهاره رهنما چی از سیاست می دونه آخه؟! حتما با خودش میگه من که قرار نیست کاندیدا بشم! پس لازم نیست از ردصلاحیت بترسم! پس لازم نیست از مواضعم عقب نشینی کنم!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار