اعتراضات خياباني نسبت به "من مادر هستم" با وجود ايرادات موجود در فيلم غيرقانوني و نادرست است.

كيوان كثيريان منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم "من مادر هستم" و اتفاقات پيراموني آن گفت: اعتراضات انتقادي به اثر فرهنگي به صورت خياباني كاملا نادرست است و در صورت پذيرفتن قوانين بايد از مجراي قانوني نسبت به يك فيلم اعتراض كنيم.
وي ادامه داد: يكي از نكات قابل توجه و منفي اين اعتراضات اين است كه حتي برخي از افراد معترض فيلم "من مادر هستم" را نديده اند.
كثيريان عنوان كرد: با وجود اينكه علاقه اي به اين فيلم ندارم اما مضمون فيلم "من مادر هستم" با توجه به غير اخلاقي نبودن به مسائل زشت جامعه پاسخ مي دهد.
كثيريان بيان كرد: "من مادر هستم" اولين فيلمي نيست كه ايراداتي دارد اما از روي منطق اين نوع اعتراضات براي مسائل فرهنگي درست نيست.
وي افزود: صدور پروانه نمايش فيلم را بايد پذيرفت به دليل اينكه هر كاري از روي قانون و با نظارت سختيگرانه اي صورت گرفته است به دور از خوب يا بد بودن مضمون فيلم "من مادر هستم" از سوي دولت مجوز گرفته است.

*جنجالات سينمايي به ضعف مديريتي برمي‌گردد
وي در خصوص تغيير تصميم گيري مديران به محض اعتراضات برخي از معترضان اظهار داشت: جنجال و اتفاقات در مورد فيلم ها به ضعف مديريتي بر مي‌گردد كه از ابتداي سال تا الان اوج گرفته است.
كثيريان تاكيد كرد: زماني كه هر تصميمي با برخي از تحصن ها و اعتراضات تغيير مي‌كند از روي شكم سيري است.
وي خاطرنشان كرد: هر اعتراض خياباني كه باعث تعويض تصميم مديران مي شود، نبود امنيت شغلي را در پي خواهد داشت./ي2
برچسب ها: اعتراض ، فیلم ، من ، مادر ، هستم ، کثیریان ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.