مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های مربوطه در این حوزه باید از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت کنند.

خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه گفت : برای کاهش مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز باید از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت شود.

وی با بیان اینکه برای به حداقل رسیدن مشکلات موجود در نظام مهندسی باید هیئت رئیسه نظام مهندسی در شهرستان‌ها با هیئت رئیسه استان همکاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: تعامل و همفکری در تمام زمینه‌ها لازم است اما از جایی که موضوع ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است باید در این حوزه تعامل و همدلی خود را بیش‌تر از گذشته حفظ کنیم.

محبت‌خواه ادامه داد: با ادغامی که در استان برای راه و شهرسازی پیش آمد، حوزه فعالیت‌ها گسترده شد و ما نیز همچنان آمادگی لازم برای هر نوع همکاری با نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های متولی ساخت و ساز را داریم.

وی با بیان اینکه هر عمل را عکس‌العملی است، اظهار داشت: برای اینکه راه و شهرسازی در انجام وظایف خود به موفقیت برسد نیازمند همکاری بیش‌تر نظام مهندسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

محبت‌خواه با بیان اینکه برای این منظور باید تمام توان خود را به کار بگیریم، گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه ساخت و ساز باید تعامل را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نظارت بیش‌تر نظام مهندسی در مسکن مهر را خواستار شد و تصریح کرد: مسکن مهر یکی از طرح‌های مطلوبی بود که توسط دولت پیشنهاد و مورد استقبال مردم قرار گرفت که در این میان کیفیت ساخت و ساز موضوع مهمی است که در مسکن مهر مطرح است برای این منظور نیازمند نظارت بیش‌تر نظام مهندسی بر نحوه ساخت و ساز مسکن مهر هستیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.