عضو هیئت رئیس نظام مهندسی کشور گفت: توجه به حقوق بهره بردار و حقوق مردم، خط مشی نظام مهندسی ساختمان کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حمید بدیعی عضو هیئت رئیس نظام مهندسی در مراسم افتتاحیه برگزاری کلاسهای اخلاق در قم ضمن تشکر از فعالیت های پیشین گفت: یکی از خط مشهای سازمان نظام مهندسی موضوع اخلاق و برخورد با تخلفات حرفه ای در راستای پشتیبانی از فعالیت های حرفه ای و سالم نظام های مهندسی است و توجه به حقوق بهره بردار و حق مردم خط مشی نظام مهندسی کشور است و از یک رو دانش مهندسی به عنوان ضامن رعایت این حقوق باید مورد توجه باشد.

وی با بیان  اینکه به روز بودن دانش مهندسی ضروری اما کافی نیست اظهار داشت: پایبندی به الزامات اخلاقی و متعهد بودن به آن یکی از ضرورت هایی است که همه جوامع به اصول آن پایبند باشند.

بدیعی بیان کرد:موضوع اخلاق مهندسی و ضرورت پرداختن به  آن  یکی از دغدغه‌های سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها، شورای مرکزی و شخص مهندس ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور است که امیدواریم در اجلاس هیئت عمومی امسال و بیانیه پایانی که  تیرماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود بندهایی به اخلاق مهندسی اختصاص یابد.
 
وی تأکید کرد: شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور از هرگونه فعالیت در راستای نهادینه کردن رعایت اخلاق مهندسی در مجامع مهندسی حمایت می کند.
 
 انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.