رئیس پلیس فتا استان خراسان گفت: پسر جوان مشهدی که کارت عابر بانکی را سرقت و شروع به استفاده غیرمجاز از آن کرده بود، شناسایی شد.

سرهنگ عرفانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خانم حسابدار شرکتی با در دست داشتن مرجوعه قضایی جهت گزارش سرقت عابر بانک خود به این پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت: پس از خالی شدن حساب عابر بانکم چون دیگر از آن حساب استفاده نمی کردم آن را به همراه رمز عبور، در کیف خود نگهداری می کردم، پس از مدتی متوجه سرقت آن شدم. چون وجهی داخل حساب آن نبود پیگیر مسدود شدن حسابم نبودم تا اینکه متوجه استفاده غیرمجاز و انتقال وجه و برداشت آن از حسابم شدم.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با استعلام از مبادی ذیربط و اقدامات فنی و پلیسی توانستند رد متهم را در فضای مجازی پیدا کرده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم که جوانی 24 ساله در شمال غرب مشهد بود شناسایی و او راه همراه سیستم یارانه اش به این پلیس دلالت دادند و پس از بازبینی کیس مربوطه تعداد 2000 شارژ تلفن همراه خریداری شده توسط وی که قصد انتقال به دیگران را داشته کشف شد.

سرهنگ عرفانی به شهروندان توصیه کرد: در نگهداری از کارت عابر بانک خود دقت لازم را مبذول دارند و در صورت فقدان حتی اگر حساب آنها خالی هم باشد، جهت مسدود شدن حساب خود به بانک مربوطه مراجعه کنند و در این صورت زمینه را برای افراد سودجو فراهم نکنند./ز

برچسب ها: فتا ، پلیس ، شناسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار