173 عنوان فيلم بلند مستند فرم شركت در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر را پر كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم فجر؛ سيمون سيمونيان مدير دبيرخانه جشنواره فيلم فجر در گفتگويي با اعلام اين خبر افزود: مسابقه آثار مستند بلند با عنوان بخش سینما حقیقت امسال دومين سال متوالي است كه در ساختار جشنواره فجر گنجانده شده و با استقبال گسترده مستندسازان و تهيه كنندگان آثار مستند مواجه شده است.
وي گفت: سال گذشته 98 مستند در اين بخش شركت كردند و اين رقم امسال به 173 اثر رسيده است.
مدير دبيرخانه جشنواره بين المللي فيلم فجر با اشاره به شرايط پذيرش آثار در اين بخش عنوان كرد: آثار مستندي مي توانستند در اين بخش شركت كنند كه مدت زمان آن ها بیش از ۶۰ دقیقه باشد و بیش از دوسال از تولید آن نگذشته باشد.
سيمونيان گفت: هیئت انتخاب از بین آثار متقاضی حداکثر 11 اثر را برای مسابقه معرفی می‌نماید و سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و  سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران به بهترین دستاورد فنی یا هنری در اين بخش اهدا مي شود.
گفتني است؛ سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار می‏نماید./ص

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، حقیقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار