انيميشن "شكارچي" كاري از مركز پويانمايي صبا با موضوع روايت ح"ضرت حمزه" در مرحله تحقيق و نگارش است.

محمد نظري نويسنده انيميشن "شكارچي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: انيميشن شكارچي در 26 قسمت 20 دقيقه اي كاري از مركز پويانمايي صبا در مرحله تحقيق و نگارش است.
وي افزود: شكارچي به روايت زندگي حمزه عموي پيامبر اسلام(ص) از بعثت تا شهادت مي پردازد.
نظري تصريح كرد: شكارچي با تكنيك سه بعدي و براي گروه سني كودك و نوجوان توليد مي‌شود به دليل اينكه نگارش اين اثر با تحقيقات زياد همراه بوده و اين انيميشن از جهت محتوا كاملا مستند است و مخاطب بزرگسال هم از آن استفاده خواهد برد.

*هدف از ساخت اين انيميشن معرفي شخصيت بي نظير حمزه است

وي اظهار داشت: نگارش اين انيميشن بسيار سنگين است و تعداد شخصيت هاي موجود در قصه بسيار زياد است و حداكثر تا دو ماه ديگر نگارش آن به پايان خواهد رسيد.
نظري هدف از ساخت اين انيميشن را اين گونه عنوان كرد: هدف از ساخت اين انيميشن معرفي شخصيت بي نظير حضرت حمزه و نقش موثر وي در پاسداري از دين نوپاي اسلام تصوير فضاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي حاكم بر عرب (پيش و پس از ورود اسلام) و همچنين مروري داستان گونه به تاريخ اسلام است.
وي خاطر نشان كرد:‌در اين مجموعه حدود 30 شخصيت اصلي از جمله ابوطالب، ابولهب، ابوجهل، ابوسفيان، بلال، هند، عمار ياسر، ام جميل، وحشي و ... در اين اثر ايفاي نقش مي كنند./ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار