سردار نقدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به زودي شاهد آغاز موجب دوم بيداري اسلامي در جهان خواهيم بود

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه پيروزي‌هاي زيادي در پي حادثه غزه اتفاق خواهد افتاد، گفت: به زودي شاهد آغاز موجب دوم بيداري اسلامي در جهان خواهيم بود.

سردار محمدرضا نقدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با تأکيد بر اينکه موضع بسيج درباره ارتباط با آمريکا همان موضع امام راحل است، تصريح کرد: همانگونه که ايشان فرمودند ما تاآخر ايستاده‌ايم و با آمريکا رابطه برقرار نخواهيم کرد مگر آنکه آمريکا آدم شود و اين بدين معناست که آمريکا دست از تعرض به خليج فارس، لبنان، فلسطين و کشورهاي اسلامي بردارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: هر زمان که آمريکا پايگاه‌هاي خود را از منطقه جمع کرد و از بحرين، قطر، کويت و افغانستان بيرون رفت و از حمايت رژيم صهيونيستي دست برداشت، مي‌فهميم که آمريکا امکان مذاکره را فراهم کرده، اما تاکنون چنين اتفاقي نيافتاده است.

وي همچنين در رابطه با اتحاد سران سه قوه اظهار داشت: خط و راه بسيج، وحدت و همدلي است، ما از اين وحدت نتيجه‌هاي ارزشمندي بدست آورده‌ايم و در حقيقت تمام پيروزي‌هاي بزرگي که تا به حال براي امت اسلامي و کشور حاصل شده ثمره وحدت و يکپارچگي بوده و هر جا عقب‌ماندگي و اشکالي مي‌بينيم نتيجه اختلاف و دودستگي‌ها است.

نقدي اظهار داشت: از تمام مسئولان كشور مي‌خواهيم که با خويشتن‌داري، مصالح عمومي امت اسلام را به امور محدود مجموعه خود ترجيح داده و به قولي که به مقام معظم رهبري دادند، پايبند باشند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين پيروزي‌هاي جنگ غزه، استعفاي وزير جنگ رژيم صهيونيستي و پذيرفته شدن فلسطين به عنوان عضو ناظر سازمان ملل را از گام‌هاي موفقيت‌آميز رو به رشد فلسطينيان و مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: پيروزي‌هاي زيادي در پي حادثه غزه اتفاق خواهد افتاد و پيروزي مقاومت، سيلي محکمي بر گونه‌ي صهيونيست‌ها است.
 
وي در پايان با بيان اينکه به زودي شاهد آغاز موجب دوم بيداري اسلامي در جهان خواهيم بود، اظهار داشت: مردمي که در کشورهاي اسلامي از اعتماد به نفس پاييني برخوردار بودند، پس از مشاهده اين ايستادگي و موفقيت‌ها در غزه، باور لازم را بدست آورده و اكنون بايد منتظر ايفاي نقش مردم اردن و فلسطينيان کرانه باختري باشيم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار