سرمربی استقلال تهران گفت: از روز گذشته تمام ایران بسیج شده بودند تا تیم ما بازنده شود. به همه آن ها تبریک می گویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال پس از شکست تیمش مقابل داماش گیلان در نشست خبری گفت: از روز گذشته تمام ایران بسیج شده بودند تا تیم ما بازنده شود. به همه آن ها تبریک می گویم.

وی افزود: تاخیر بازی تقصیر ما نبود شرایط جوی باعث شد نتوانیم به موقع به رشت برسیم و ما مقصر نبودیم.

وی ادامه داد: بازی در داخل زمین پاک پاک بود ولی در خارج از زمین شرایطی بوجود آمد که باعث شکستمان شد.

قلعه نویی گفت: داور یک پنالتی برای ما نگرفت، اخراج ساموئل نیز درست نبود چرا که وی مرتکب خطایی نشد که باعث اخراج او شود.

از محسن ترکی تعجب می‌کنم که به چه دلیلی به منوچهری و حیدری کارت داد اما بازیکن آنها 3 بار خودش را به زمین زد اما به دلیل شبیه سازی کارت زردی به او داده نشد.

از هواداران گیلانی تشکر میکنم، جایگاه سمت چپ ما خیلی خوب بود ولی هواداران گیلانی درجایگاه سمت راست فحاشی می کردند و فحشهایی می دادند که من که بچه نازی آبادم تاکنون نشنیده بودم که در شان گیلانی ها نبود.

وی در مورد اینکه برخی خبرنگاران می گفتند تاخیر در انجام بازی به سود استقلال بود خاطر نشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد ما این بازی را همانند بازی با فولاد که با تاخیر برگزار شده بود باختیم. نیم فصل قهرمانی ندارد و صدرنشین دارد. ما برای قهرمانی در نیم فصل برنامه ریزی نکرده بودیم بلکه تلاش می کنیم در پایان فصل قهرمان شویم.

اعتقاد دارم که بازی بدی نبود اما آقایان جو را خراب کردند و این مسابقه از لحاظ رفتاری فوق‌العاده بد بود. فوتبال در زمین است امروز داماش محکم بود و بازی را برد اما این جو راه افتاد که اگر آنها باختند همه چیز را به گردن این مسائل بیندازند.

سر مربی استقلال ادامه داد: روی نیمکت بازیکن خوبی نداشتیم که تعویض کنیم. 70 دقیقه بازی را 10 نفره مقابل داماش بازی کردیم، عقب نشینی نداشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم.

دو باخت برای ما سخت است اما با توجه به اینکه مشکلات را می‌دانستیم لیستمان را به فتح‌الله‌زاده ارائه کردیم و اگر بتوانیم دو بازیکن را جا به جا می‌کنیم و دو خارجی هم به تیم می آوریم./آق


برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار