سر مربی داماش گیلان گفت: تاخیر در بازی حاشیه هایی بوجود آورده بود. از اینکه فدراسیون مستقل عمل نمی کند ناراحتم. این مسئله در آینده باب می شود و تیم ها برای فدراسیون تصمیم گیری می کنند که خوب نیست

حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی تصریح کرد: ده نفره شدن استقلال به سود این تیم بود. این تیم توانایی زیادی دارد و با این شکست هیچ چیز از ارزش آنها کاسته نمی شود. نسبت به استقلال شناخت خوبی داشتیم و مهم این بود که در کاهای تاکتیکی بر آنها غلبه کنیم.

در نیمه اول میتوانستیم گلزنی کنیم، موقعیت های زیادی را از دست دادیم ولی خوشحالم که با همین یک گل سه امتیاز بازی را بدست آوردیم.

وی گفت: تاخیر در بازی حاشیه هایی بوجود آورده بود. مسئولان فدارسیون و مدیر عامل استقلال با به موقع نرساندن تیم به رشت شخصیت اجتماعی استقلال را زیر سئوال بردند. آنها اگر درست تصمیم می‌گرفتند و استقلال به موقع به رشت می‌آمد برایشان بهتر بود هر چند آنها با این کارشان به ما هم ضربه زدند زیرا من بازیکنان را برای روز بازی از نظر روحی آماده کرده بودم، آنها با به موقع نیامدن خود به رشت مردم این شهر و ما را نگران کردند. از اینکه فدراسیون مستقل عمل نمی کند ناراحتم. این مسئله در آینده باب می شود و تیم ها برای فدراسیون تصمیم گیری می کنند که خوب نیست.
درخشان افزود: پس از نیمه نخست بازی به شاگردانم گوشزد کردم که استقلال تیم خوبی است و باید مراقب باشند.

وی ادامه داد: داور یک پنالتی برای ما نگرفت. شاگردانم بازی خوبی داشتند و به گفته هایم عمل کردند و توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص اینکه برخی عنوان می کنند استقلال بازیکن ندارد عنوان کرد: این چنین نیست که می گویند. استقلال تیم بزرگی است که اکنون بازیکن کم آورده است و تیم خوبی است. کارهای تاکتیکی استقلال بی نظیر است، آنها در حملات خیلی خوب عمل می کردند.

درخشان در مورد جایگاه داماش در پایان فصل گفت: من رده‌های پایین جدول را دوست ندارم و در تیمی بازی کردم که همواره یا اول بوده یا دوم. می‌خواهم داماش را به جمع 5 تیم بالای جدول برسانم زیرا لیاقت و توانایی‌اش را دارد./آق
برچسب ها: درخشان ، داماش ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار